PracaGrupypl.praca.dyskusje › odwieczny problem "Ile sobie zażyczyć" ;)

  • 1. Data: 2004-09-04 21:08:48
    Temat: odwieczny problem "Ile sobie zażyczyć" ;)
    Od: "Marcin St." <n...@g...pl>

    Chciałbym zrobić znajomym sklep internetowy ale nie mam pojęcia ile można
    sobie zato zażyczyć ?
    pisze kod PHP i projektuje baze danych, grafiki się nie podjołem
    nie mam większego doświadczenia.

    Prosze o jakiś link to wycen takich prac i jakiś opisów

    Marcin St.

    PS: Prosze nie pisać że to NTG bo na grupie pl.comp.lang.php napewno bym
    dostał komunikat "NTG napisz pytanie na pl.praca.dyskusje" ;)

  • 2. Data: 2004-09-05 07:25:33
    Temat: Re: odwieczny problem "Ile sobie zażyczyć" ;)
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Jak znajomym za PHP i MySQL to policz ok 300 zl nie wiecej.....a moze i mniej....

    Konrad-=NosferX=-
    GG:1165280
    n...@i...pl | n...@t...net.pl

  • 3. Data: 2004-09-06 09:50:46
    Od: Michał Łodziński <m...@n...o2.pl>

    NosferX wrote:

    > Jak znajomym za PHP i MySQL to policz ok 300 zl nie wiecej.....a moze i
    > mniej....

    racja. jesli go napisales w 6 godzin wliczajac w to poprawki powdrozeniowe,
    amortyzacje sprzetu i oprogramowania itp to 300 zl netto (6hx50zl) jest
    akceptowalna cena.

    ale mam lepszy pomysl. wez za niego minimum 5x wiecej, a soft ci napisze i
    bedzie serwisowal jakis idiota za 300 zl :) jeden sie nawet juz zglosil...

  • 4. Data: 2004-09-06 13:01:03
    Temat: Re: odwieczny problem
    Od: "alex " <a...@g...pl>

    Skoro tak to napisz mi _od podstaw_ taki sklep za 300 zl. Wkurzaja mnie
    ludzie, ktorzy tak jak Ty psuja rynek informatyczny rzucajac takimi kwotami.
    Szczegolnie jest to chyba widoczne w "branzy" PHP/*SQL.
    Ludzie! Szanujcie swoja prace!!! Naprawde nie da sie napisac porzadnego softu
    dostajac 5 zl za godzine pracy! A jesli rzeczywiscie chcecie zarabiac 5 zl na
    godzine to idzcie kopac rowy a nie pisac oprogramowanie!!!

    alex