PracaGrupypl.praca.dyskusjeZatrudnienie w polskiej firmie & praca za granicą › Re: Zatrudnienie w polskiej firmie & praca za granicą
  • Data: 2007-09-06 13:26:02
    Temat: Re: Zatrudnienie w polskiej firmie & praca za granicą
    Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:fbgnj6$lf1$1@news.onet.pl...

    > Czy wiesz coś więcej na temat takiego systemu pracy?
    > Przyznaję, że mam mętlik w głowie: jak się ma rozliczanie w systemie
    > godzinowym do diet zagranicznych?
    > Z góry dziękuję za wszelkie informacje
    > ae

    System rozliczania pracy nie ma nic wspolnego z dieta. Jestes 24h poza
    granica, nalezy Ci sie ok 40 paru euro, niewazne czy to swiatek,
    piatek, czy niedziela. Urlop wedlug przepisow polskich. Pozostaje
    sprawa swiat, ktore nie zawsze pokrywaja sie z poslkimi, ale w koncu
    nie jest ich duzo, wiec mozna sie jakos dogadac. No chorobowe,
    ubezpieczony jestes w ZUSie, ale pewnie nikt Ci nie wystawi zwolnienia
    na odpowiednim druku.

    Usjwo

    Usjwo