PracaGrupypl.praca.dyskusjeZatrudnienie pracownika › Re: Zatrudnienie pracownika
  • Data: 2010-05-10 10:10:04
    Temat: Re: Zatrudnienie pracownika
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tiiki" <i...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:hqnht2$192b$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Jackare" <j...@g...com> napisał

    > Umowa o dzieło chyba nie specjalnie nadaje się do zatrudniania pracowników
    > sezonowych, jej warunkiem jest zbycie się praw autorskich a o takie chyba
    > ciężko w przypadku wykopanej dziury w ziemi.
    a skąd takie twierdzenia ?
    Dzieło, to dzieło. Dziełem może być wykonanie 20 drewnianych skrzynek na
    pomidory lub wykonanie instalacji elektrycznej,lub wyposażenie uszytych
    kamizelek w guziki. Dzieło jest a praw autorskich nie ma.
    Jesli tylko umowa jest dobrze sformułowana nadaje się.

    > Wydaje mi się że przy umowie zleceniu jest jakiś częściowy zus poza
    > studentami i emerytami, jak to jest przy dziele niewiem.

    Dobrze piszesz - wydaje Ci się.
    --
    Jackare