PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnianie emerytów - zmiany?

  • 1. Data: 2006-11-01 07:07:48
    Temat: Zatrudnianie emerytów - zmiany?
    Od: "Tytus" <T...@a...pl>

    Witam!

    Jakiś czas temu pojawiły się w mediach informacje
    o planowanych zmianach przepisów dotyczących
    zatrudniania emerytów.
    Nowe przepisy miały zniechęcać firmy do zatrudniania
    emerytów poprzez nakładanie na takie firmy wysokich
    opłat.

    Czy ktoś z Państwa wie na jakim etapie jest ta sprawa?
    Czy coś zostało już uchwalone lub czy jest w Sejmie
    i może zostać uchwalone w najbliższym czasie?
    Czy jest jakiś przyjęty projekt takich zmian w przepisach,
    a jeśli tak, to gdzie można go przeczytać?

    Bardzo proszę o informacje.

    Pozdrawiam
    Tytus

  • 2. Data: 2006-11-01 17:21:58
    Temat: Re: Zatrudnianie emerytów - zmiany? NIKT NIC NIE WIE?
    Od: "Tytus" <T...@a...pl>

    Będę wdzięczny za wszelkie informacje na poruszony temat,
    lub chociaż jakiś punkt zaczepienia gdzie takich informacji
    szukać.
    W Googlach nic nie znalazłem.

    Pozdrawiam
    Tytus

  • 3. Data: 2006-11-02 07:16:11
    Temat: Re: Zatrudnianie emerytów - zmiany?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Wed, 01 Nov 2006 08:07:48 +0100, Tytus napisał(a):

> [...]
    > zatrudniania emerytów.
    > Nowe przepisy miały zniechęcać firmy do zatrudniania
    > emerytów poprzez nakładanie na takie firmy wysokich

    ciekawe kto będzie w polsze pracował skoro chce się zniechęcić
    zatrudniania nawet emerytów a młodzi powyjeżdżali

  • 4. Data: 2006-11-02 10:53:22
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe kto będzie w polsze pracował skoro chce się zniechęcić
    > zatrudniania nawet emerytów a młodzi powyjeżdżali

    Akurat ja jestem za. Byłem w firmie w której 60% to albo emeryci albo
    renciści albo na wcześniejszych. Płace tragedia bo przecież emeryt sobie
    tylko dorabia a płace właściwą przynosi mu listonosz.

  • 5. Data: 2006-11-02 11:10:16
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    Michał napisał(a):
    > Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat ja jestem za. Byłem w firmie

    gdzie zatrudniono 99% ze szpitala, oddzial dla animikow

  • 6. Data: 2006-11-02 13:52:07
    Temat: Re: Re: Zatrudnianie emerytów - zmia ny?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Thu, 02 Nov 2006 11:53:22 +0100, Michał napisał(a):

    > Akurat ja jestem za. Byłem w firmie w której 60% to albo emeryci albo
    > renciści albo na wcześniejszych. Płace tragedia bo przecież emeryt sobie
    > tylko dorabia a płace właściwą przynosi mu listonosz.

    tyle że zamiast w ramach wyrównywania szans zmniejszyć koszty
    zatrudnienia osób w wieku produkcyjnym do poziomu kosztów zatrudniania
    emerytów/rencistów zwiększa się kosztu zatrudniania tych ostatnich,
    nie mówiąc o tym że emeryt/renciska gdyby miał normalną
    emeryture/rente to by nie musiał dorabiać

  • 7. Data: 2006-11-03 14:36:41
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie mówiąc o tym że emeryt/renciska gdyby miał normalną
    > emeryture/rente to by nie musiał dorabiać

    To część prawdy bo czasami skoro są zupełnie zdrowi zdolni od pracy to czy
    należy im się renta ?? Oczywiście tych prawdziwie chorych pomijam. I teraz
    normalnie to jeżeli rencistów było by mniej - tylko ci naprawdę chorzy
    dostawali by rentę to przecież jeżeli jest dana pula pieniędzy dzielona na
    mniejszą ilość osób to jest większa suma wtedy ...a więc zdrowi by sobie
    pracowali a chorzy brali normalne pieniądze. Oczywiści to kosmos o w Polszy
    raczej nie realne.

  • 8. Data: 2006-11-06 14:39:04
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    Michał napisał(a):

    Ty jestes ta fajną d..pą z Michałowic co chce zeby ja poklepac
    penisem po d..pie? haha