PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaswiadczenie o niekaralnosci

  • 1. Data: 2002-05-21 18:51:10
    Temat: Zaswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "newsy" <r...@w...pl>

    Cze wszystkim.
    Mam pytanko. Znalazlem oferte pracy w Urzedzie Skarbowym i wymagaja
    zaswiadczenie o niekaralnosci.
    Wiecie moze skad wziasc taki papierek?
    Z gory dzieki za wszelkie informacje :).

    Rafalus

  • 2. Data: 2002-05-21 18:53:26
    Temat: Re: Zaswiadczenie o niekaralnosci
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    newsy <r...@w...pl> nam wciska, że:
    > Cze wszystkim.
    > Mam pytanko. Znalazlem oferte pracy w Urzedzie Skarbowym i wymagaja
    > zaswiadczenie o niekaralnosci.
    > Wiecie moze skad wziasc taki papierek?

    AFAIR z sądu wojewódzkiego. Ale ja brałem ponad dwa lata temu, więc...

    --
    yoshi[at]aip.pl --> http://globaleconomy.pl <--
    Wiedza jest nasza twierdza, im wiecej wiemy tym trudniej nas pokonac

  • 3. Data: 2002-05-21 19:13:05
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    Użytkownik "newsy" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaswiadczenie o niekaralnosci.
    > Wiecie moze skad wziasc taki papierek?
    > Z gory dzieki za wszelkie informacje :).

    Bazą taką obchodzi się Centralny Rejestr Skazanych.
    Jak w Warszawie potrzebowałem, to załatwiałem w Sądzie przy al.
    Solidarności.
    Zatem - idź do swojego Sądu i tam z pewnością uzyskasz info w temacie,
    albo Cię skierują.

    --
    Y.

  • 4. Data: 2002-05-22 06:45:07
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Mam pytanko. Znalazlem oferte pracy w Urzedzie Skarbowym i wymagaja
    > zaswiadczenie o niekaralnosci.
    > Wiecie moze skad wziasc taki papierek?
    > Z gory dzieki za wszelkie informacje :).

    tak jak koledzy podpowiadaja - w Sadzie, ale to kosztuje kase, chyba z 50
    zl, tak więc na potrzeby rekrutacji na ogól się daje OSWIACZENIE ze sie nie
    jest karanym, a jak Ci dadza ten etat - to wtedy kupujesz zaswiadczenie.
    Wojtek