PracaGrupypl.praca.dyskusje › Więcej optymizmu

  • 1. Data: 2002-05-21 19:32:12
    Temat: Więcej optymizmu
    Od: "kiel44" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie.
    Sam kończę studia i jak wiadomo z robotą ciężko, ale co się okazało zrobiłem
    pare certyfikatów i paraca sama się znalazła wieć powiadam róbcie papierki.
    A teraz moje pytanie: Będę na stanowisku informatyka w firmie (obsługa
    sieci, pomaganie pracownikom, prowadzenie szkoleń) jaka nazwę stanowiska
    napisać na umowie opracę, aby w przyszłości na CV dobrze wyglądało?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-05-21 19:44:42
    Temat: Re: Więcej optymizmu
    Od: "Jacek" <1...@w...pl>

    Użytkownik "kiel44" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sieci, pomaganie pracownikom, prowadzenie szkoleń) jaka nazwę stanowiska
    > napisać na umowie opracę, aby w przyszłości na CV dobrze wyglądało?

    Pochwal się jakie certyfikaty "zebrałeś", bo, że mgr już nie wystarcza to
    wiem.
    A jeżeli sam sobie wpisujesz w umowie nazwę stanowika to wal ostro np:
    General IT Manager ;-))), a tak poważnie to w konernach stanowisko z takim
    zakresem obowiązków jaki przedstawiłeś to np. Projektant Elektronicznego
    Przetwarzania Danych (EPD)

    Powodzenia w pracy i obyś nie musiał tu nigdy zaglądać, chyba że tylko
    towarzysko ;-)))

    Jacek

  • 3. Data: 2002-05-22 08:12:08
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@p...onet.pl (kiel44) wrote in <ace7dk$f30$1@news.tpi.pl>:

    [national characters were removed]

    /ciach.../

    >A teraz moje pytanie: Bede na stanowisku informatyka w firmie (obsluga
    >sieci, pomaganie pracownikom, prowadzenie szkolen) jaka nazwe stanowiska
    >napisac na umowie oprace , aby w przysz?osci na CV dobrze wygladalo?

    To, co bedziesz robil nazywa sie IT HelpDesk. Aby pozostac w miare
    w zgodzie z prawda, mozesz napisac sobie System(s) Administrator.

    Pozdrawiam,
    Wojtek