PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasilek po zleceniu dla studenta › Re: Zasilek po zleceniu dla studenta
  • Data: 2002-11-28 23:19:19
    Temat: Re: Zasilek po zleceniu dla studenta
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kaizen" w news:e1fauuokv5pf420ti0un9c7qmdfijpftio@4ax.com napisał(a):

    > Przeczytaj wspomniany przeze mnie paragraf i przestań
    > wygadywać bzdury.

    Dlaczego tak ostro? Odpowiadalem na post Adama, a nie Twoj. On napisal, ze
    to nie jest umowa o prace i zasilek nie przysluguje (z akcentem na to
    drugie). Do tego sie ustosunkowalem. Skoro zasilek przysluguje, to to juz
    nie jest chore :)
    Co do paragrafu - wybacz, ale nie mam czasu sprawdzac wszystkiego i
    dlatego odnioslem sie do wypowiedzi Adama, a nie Art. 23.1.2).c)

    pozdrawiam
    Greg