PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek i co dalej ????? › Re: Zasiłek i co dalej ?????
    From: "Andrzej" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasiłek i co dalej ?????
    Date: Wed, 11 Sep 2002 10:29:48 +0200

    Tak tylko ja mieszkam w Grudziądzu gdzie poszukanie pracy graniczy z cudem a
    najlepsza firma jest w Grudziądzu CARITAS bo jka kiedys wydawali 400 obiadow
    to teraz dochodzi do 1300 obiadow oto znak czasu.
    Ale moje pytanie jest jak bym nic nie znalazl do konca zycia to jakie mam
    szanse kiedy i w jakim wieku przeciez 26 lat pracy do czegos chyba uprawnia
    ??????