PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasady umieszczania ogloszen na p.p.o › Re: Zasady umieszczania ogloszen na p.p.o
    From: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasady umieszczania ogloszen na p.p.o
    Date: Fri, 12 Dec 2003 20:58:21 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pm108.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam!

    Użytkownik Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0t3fd9b50di3cc9n3e8%s...@h...hell.pl...
    > sp6mlz <s...@p...onet.pl> wrote:
    (...)

    > Ale są. Proszę - przejrzyj kilka ostatnich dyskusji nt. FAQ grupy.

    OK, już nie dyskutuję - skoro koszta ogloszenia w GW dla
    ew. pracodawcy z p.p.o są strategiczne (jaki to procent
    miesiecznej wyplaty szukanego pracownika... a co z czasem
    weryfikującego odpowiedzi i koszta ew. bledow w wyborze?
    - to sa ewidentne _braki_ w zarzadzaniu!!!), dla mnie takowe
    ogloszenia ze wstydliwym pominięciem nazwy firmy są
    _bezwartościowe_.
    I pewnie dla _wielu_ potencjalnych pracownikow...
    IMHO p.p.o nie powinna dążyć do takiej formuly dzialania,
    lepiej byloby _podwyzszac_ prestiz grupy...

    Wiem - czepiam sie, ale jesli ktos szuka np. programisty musi
    sie liczyc z rzetelnym i skutecznym "badaniem" oferty...
    Ja "jakos" poradzilem sobie :-)))

    Ale co maja zrobic "dyspozycyjne studentki ekonomii" jak w moim
    przykladzie? Ja wiem, ale One pewnie nie...
    Przepraszam studentki ekonomii, to mial byc przyklad osoby
    ktora nie wie ze inet jest brutalny nawet jesli jest moderowany!
    Ale oczywiscie wiem, ze niektore z Was pewnie moglyby
    mnie wiele nauczyc!

    Pozdrawiam serdecznie - Wojtek.