PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w służbie cywilnej - KGPolicji › Re: Zarobki w służbie cywilnej - KGPolicji
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>
    Subject: Re: Zarobki w służbie cywilnej - KGPolicji
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sun, 29 Oct 2006 19:00:35 +0100

    Dnia 29 Oct 2006 13:59:24 +0100, Andrzej Rumin napisał(a):

    > Ja słyszałem - w komunikacji miejskiej np. pokazujesz ewentualnemu
    > kontrolerowi legitymację policyjną i tyle. Ponoć nie nalegają
    > wtedy na okazanie jeszcze biletu...

    Legitymację policyjną owszem, policjant-funkcjonariusz zawsze może być na
    służbie jako wywiadowca, aczkolwiek wg taryfy warszawskiej tylko
    umundurowani jeżdżą gratis,

    ale czy pracownik cywilny policji... ?????

    We Wrocławiu ponoć jest niepisana umowa, że Strażnicy Miejscy bez biletu
    jeżdżą i w mundurach, co oczywiste i bez mundurów też.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy