PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w branży IT...trochę długie › Re: Zarobki w branżyIT...trochędługie
  • Data: 2004-07-14 16:43:43
    Temat: Re: Zarobki w branżyIT...trochędługie
    Od: k...@g...pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Anakin,

    W Twoim liście datowanym 14 lipca 2004 (10:44:19) można przeczytać:

    > Czytam tak forum na temat zarobków informatyków, speców w branży IT i nasuwa
    > mi się jedna refleksja : albo jedni mają niesamowitego farta i zarabiają
    > kokosy albo wszędzie jest podobnie (czasem źle) i każdy tyra aby przeżyć
    > miesiąc.

    Branża jak każda inna. Nie rozumiem skąd te ciągłe lamenty że ten
    zarabia 3 czy 5 razy więcej niż ja a ten nie może znaleźć wcale pracy.
    Tak jest praktycznie w każdej dziedzinie, zawsze będą Ci spijający
    śmietankę i Ci pracujący za minimum lub bezrobotni.

    > To niech ktoś powie, gdzie do cholery w tym kraju można zarobić odpowiednie
    > pieniądze aby utrzymać rodzinę i nie żyć z takimi kwalifikacjami jak żebrak.

    Nie wiem jak to możliwe ale 100% znajomych z którymi kończyłem studia
    pracuje, 100% w zawodzie. Oczywiście jedni zarabiają więcej inni mniej
    ale faktem jest że praca jest i można ją dostać stosunkowo łatwo.
    Trzeba umieć szukać, trzeba chcieć znaleźć no i trzeba coś umieć :)

    Sam pierwszą pracę znalazłem jeszcze na studiach, można nawet
    powiedzieć że praca sama mnie znalazła chociaż do najlepszych na roku
    nie należałem :) I zarabiałem o wiele więcej niż Ty obecnie. I teraz
    najlepsze - zmieniłem pracę ale na identyczne stanowisko przyszedł
    inny gość. Wynegocjował z moim byłym pracodawcą niewiele więcej niż
    połowę tego co ja. Więc może to nie wina pracodawców ale pracowników
    że zgadzają się prawie na każde warunki jakie się im przedstawi myśląc
    że lepiej nie protestować bo nic z tego nie wyjdzie?

    > Nawet Ci co są twórcami tego systemu kokosów w stolicy nie zarabiają.

    Może źle umowy napisali? I mogliby wyciągać z tego systemu o wiele
    więcej?

    > I teraz jak czytam, że jeden albo drugi admin zarabia po kilka tysiaków to
    > poprostu nie daję temu wiary !!!!! Sam w tej branzy siedzę ładnych kilka lat
    > i mam kolegów, którzy nawet w bankach więcej jak ponad 2000zł na łapę nie
    > wychodzą.

    To albo są leszczami albo pracują nie w tych bankach co trzeba. Mam
    wielu znajomych w różnych bankach (państowych i prywatnych) i
    generalnie w IT zarabia się nieźle. Oczywiście nie wszyscy są adminami
    :)

    > Ps. nie jestem sfrustrowny-zaznaczam, opisuję jedynie realia pracy w tym
    > kraju, choćbyś flaki z siebie wypruł, możesz być jedynie bez pracy;-)))
    > "ciesz się z tego co masz .."

    Cieszenie się z tego co się ma nie wyklucza ciągłego szukania czegoś
    lepszego niż się ma.

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Shine on you crazy diamond"