PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w branży IT...trochę długie › Re: Zarobki w branży IT...trochę długie
  • Data: 2004-07-14 20:43:42
    Temat: Re: Zarobki w branży IT...trochę długie
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net> szukaj wiadomości tego autora

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Przemysław Osmański write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of śro, 14 lip 2004 at 12:27 GMT

    Przepraszam, ale coś mną trząsnęło:

    >Pierwsza prace ktora dostalem to byl wlasnie administrator sieci (serwery

    To administrator sieci, czy serwerów NetWare?

    >ta roznica. Po jakims czasie byl niepotrzebny a ja robiac typowy blad,
    >czyli dobra konfiguracje serwera itp (jak wiadomo NetWare dobrze
    >postawione nie sypie sie) po pewnym czasie moja praca stalo sie
    >rozwiazywanie problemow uzytkownikow koncowek...

    To administrator sieci, serwerów NetWare, czy helpdesk dla uzerów??

    Zaryzykujesz stwierdzenie że nie byłeś administratorem sieci, a raczej
    informatykiem zakładowym?

    Wydaje mi się że dużo osób popełnia tutaj takie ciche założenie że admin
    zajmuje się wszystkim, co tylko w tej sieci stoi. Think again. Co do modelu
    pracy - owszem, na ogół admina zauważa się wtedy, kiedy coś nie działa,
    obdarowując go słowami wyrzutu. Natomiast błąd projektowania często przechodzi
    bez echa...

    Pozdrawiam,

    KT
    --