PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w branży IT...trochę długie › Re: Zarobki w branży IT...trochę długie
    From: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w branży IT...trochę długie
    Date: Sat, 24 Jul 2004 10:54:37 +0200

    Anakin wrote:

    [ ... ]

    > Ps. nie jestem sfrustrowny-zaznaczam, opisuję jedynie realia pracy w tym
    > kraju, choćbyś flaki z siebie wypruł, możesz być jedynie bez pracy;-)))
    > "ciesz się z tego co masz .."

    Zdziwił mnie Twój post. Ja wiem że jest źle, sam narzekam na niskie
    zarobki, ale bez przesady. Sądze że zarabiasz tyle właśnie ze względu na
    podejście "mogłem być do dziś jeszcze bezrobotnym".
    Zgadzasz się za tyle pracować więc tyle dostajesz. Przecież nie będą ci
    na siłę dawać więcej niż chcesz. Na twoim miejscu bym się po prostu
    zwolnił, gdyż praca jaką opisujesz zupełnie nie zaspokajałaby moich
    oczekiwań.
    Opisałem swoją sytuację, ale po namyśle skasowałem i zamiast tego
    napiszę tylko jedno:
    My w jakichś równoległych światach żyjemy, bo to co opisujesz to nie są
    "realia pracy w tym kraju", a przynajmniej nie w tym w którym ja
    mieszkam. To są chyba realia Twojej konkretnej pracy, prawdopodobnie
    adekwatne albo do Twoich wymagań albo do kwalifikacji.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919