PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w branży IT...trochę długie › Re: Zarobki w branży IT...trochę długie
  • Data: 2004-07-14 10:13:10
    Temat: Re: Zarobki w branży IT...trochę długie
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym 650 brutto to chyba nie mozliwe w branzy informartycznej? Cos mi
    sie
    > nie chce wierzyc ze jakas firma placi swoim informatykom 460 zl na pelen
    > etat bo przeciez z takiej pensji to nawet w akademiku nie da sie
    przezyc.

    Niestety możliwe. Nie pamiętam nazwy firmy,która mi to
    "zaoferowała"(troche juz minęło od rozmowy)
    Dlatego staram się "wyciągnąć" od pracodawcy w jakich widełkach ma
    przewidziana płacę na to stanowisko (jak dotąd to się udaje). Nie podaje
    już zadnej kwoty, nie wiedząc ile pracodawca może zapłacić. Ale niestety
    jak do tej pory nie odniosłem sukcesu :(