PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w Dublinie › Re: Zarobki w Dublinie
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w Dublinie
    Date: Sun, 25 Jun 2006 07:17:30 +0000 (UTC)
    <302a2$449d3f09$d4ba81c6$6578@news.chello.pl>
    <hibng.10558$j7.314413@news.indigo.ie> <e7jpaf$kan$2@inews.gazeta.pl>
    <v%eng.10563$j7.314508@news.indigo.ie> <e7k1c9$jj2$1@inews.gazeta.pl>
    <lZfng.10569$j7.314461@news.indigo.ie> <e7k420$sba$1@inews.gazeta.pl>
    <iplng.10581$j7.314523@news.indigo.ie>

    gslabs <g...@w...pl> wrote:

    > O rany. Umowe podpisujesz z firma na umowiona kwote brutto. Rozmawiasz
    > zas o pracy z czlowiekiem, ktory ma ta kwote w glowie i ta kwote negocjuje.
    > W Twojej gestii jest znac, jak ta kwota przedklada sie na kwote netto.

    Niekoniecznie. Nikt nie broni Ci przecież zapytać jaką kwotę netto będziesz
    dostawał przy określonych warunkach.
    Szczególnie jeśli przeprowadzasz się do obcego kraju.

    > O jejku! Kpina mosci panowie! Najlepiej zostac w Polsce, tam na interview
    > jest pewnie specjalnie oddelegowany finansista, ktory odpowie na kazde
    > pytanie z podatkow osobistych.

    Jeszcze raz - kto pisał o interview?

    > Poniekad. Doradza pracodawcy ile pracodawca ma odprowadzac podatku za
    > pracownika.

    Chwila, chwila. Doradza, czy narzuca. To dwie różne kwestie.
    I co - robi to sam z siebie, czy pracodawca występuję do ichniejszego US z
    zapytaniem ile ma odprowadzać podatku dla każdego nowego pracownika?

    > Wlasnie dowiedziales sie o dobrze dzialajacych rozwiazaniach. Wez 3 oddechy.

    Czy ja wiem, czy ono tak dobrze działające...
    Dyskutowałbym.

    > Cytat z Mims: "Sugerujesz, ze potencjalny pracodawca specjalnie zaniżył
    > kwotę netto? Bo
    > dokłądnie o to go pytałem"

    Ponownie - gdzie tu jest napisane, że pytanie padło w trakcie interview?

    > Mims pytal o kwote netto, a nie o umyslne jej zanizenie (by uprzedzic
    > kolejny strzal z Twojej strony).

    Oj. Się tak nie denerwuj. To nie jest wojna, więc nie ma żadnych "strzałów".

    > Gratuluje. Tu tak nie jest. Mam nadzieje, ze na dobre odstraszylem
    > potencjalnych
    > emigrantow.

    Znaczy pracodawcy są na tyle nieuczynni żeby nie podawać orientacyjnej
    kwoty netto, kiedy zostaną o nią zapytania przez potencjalnego pracownika?
    Mi się zawsze wydawało że to pracodawca potrzebuje pracownika, a nie na
    odwrót.
    No to faktycznie należy się z daleka trzymać, bo nie wiadomo co tam jeszcze
    "siedzi w zaroślach".

    --
    Przemysław Maciuszko