PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki: regionalny doradca handlowy

  • 1. Data: 2007-06-14 08:56:35
    Temat: Zarobki: regionalny doradca handlowy
    Od: "Kamil Piętka" <k...@g...pl>

    Witam.

    W najbliższym czasie czeka mnie rozmowa rekrutacyjna na stanowisko z tematu.

    I jam pytanie do Was o zarobki na tym stanowisku, najlepiej w branży IT w
    woj. wielkopolskim. Firma bardzo duża, prężnie się rozwijająca.
    Na 100% bedzie premia i podstawa, interesuje mnie bardziej ta podstawa, bo
    mówienie o premii/prowizji to wróżba z fusów.

    Szkuałem troszkę w różnych raportach płacowych, ale nie znalazłem bardziej
    precyzyjnych odpowiedzi.

    Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
    K.P.

  • 2. Data: 2007-06-14 11:23:00
    Temat: Re: Zarobki: regionalny doradca handlowy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kamil Piętka napisał(a):

    > Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam

    1/5 ceny auta.

    j.

  • 3. Data: 2007-06-14 13:35:02
    Od: "Kamil Piętka" <k...@g...pl>

    > 1/5 ceny auta.
    >
    > j.

    Spodziewałem sie takich odpowiedzi, bo podałem mało szczegółów. Jednak wciąż
    liczę na pojawienie się konkretniejszych odpowiedzi.

    PZDR.
    K.P.

  • 4. Data: 2007-06-14 14:44:02
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kamil Piętka porozsypywal nastepujace haczki:
    > Spodziewałem sie takich odpowiedzi, bo podałem mało szczegółów. Jednak wciąż
    > liczę na pojawienie się konkretniejszych odpowiedzi.
    Na wiecej niz 1000zl podstawy nie masz co liczyc.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-06-14 20:04:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kamil Piętka napisał(a):

    > Spodziewałem sie takich odpowiedzi, bo podałem mało szczegółów. Jednak wciąż
    > liczę na pojawienie się konkretniejszych odpowiedzi.

    Konkretnie to Ty nam napiszesz jak wrócicz z rozmowy ;P

    j.