PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w SMT Software

  • 1. Data: 2007-06-13 08:37:38
    Temat: Praca w SMT Software
    Od: a...@o...pl

    Może ktoś wie coś więcej o firmie SMT Software. Co to za firma. Jak
    wygląda rekrutacja, jaka atmosfera w pracy i to jak płacą. (Stanowisku
    programista java - we Wrocławiu).

    Będę wdzięczny za informacje.

    Marek

  • 2. Data: 2007-06-13 18:29:06
    Temat: Re: Praca w SMT Software
    Od: Olek <a...@o...pl>

    a...@o...pl pisze:
    > Może ktoś wie coś więcej o firmie SMT Software. Co to za firma. Jak
    > wygląda rekrutacja, jaka atmosfera w pracy i to jak płacą. (Stanowisku
    > programista java - we Wrocławiu).

    Pracowalem tam, ale bardzo krotko :)
    Firma dla ludzi po studiach. Praca przy stosunkowo malych projektach.
    Rekrutacja typowa, rozmowa z projektantem + maly test praktyczny(java,
    sql itp.).
    Atmosfera jak na studiach(w koncy wiekszosc to jeszcze studenci), luz,
    fajni ludzie.
    Placa, tu jest najgorzej. Mi z bolem dali 2500zlnetto - Java EE, wiec
    jak tylko nadarzyla sie okazja zmienilem firme.

  • 3. Data: 2007-06-13 19:22:32
    Od: a...@o...pl

    Wielkie dzięki! Właśnie takiej informacji szukałem :)

  • 4. Data: 2007-06-21 19:39:36
    Od: a...@o...pl

    On 13 Cze, 10:37, a...@o...pl wrote:
    > Może ktoś wie coś więcej o firmie SMT Software. Co to za firma. Jak
    > wygląda rekrutacja, jaka atmosfera w pracy i to jak płacą. (Stanowisku
> [...]

    Ja tam pracowalem przez calkiem dlugi czas(1,5 roku) i co moge
    powiedziec:
    - rekrutacja - standardowa.
    - atmosfera - swietna. To chyba jeden z ich atutow.
    - placa - to zalezy wlasciwie od doswiadczenie oraz umiejetnosci.
    Nie wiem ile zarabiali inni, ale ja dostawalem 3,5 k na reke.

    Nie zgadzam sie z Olkiem, ze firma tylko dla studenta. Mysle ze okolo
    15% to byli studenci , ale czy to zle? Wazne ze chlopaki dawali
    rade i wymiatali jak sie patrzy. Student tez czlowiek ;)
    Co do projektow - robilem j2ee i .net - calkiem spore projekty.

    Znam sporo osob, ktore tam nadal pracuja i mowia ze jest OK.
    Firma sie ciagle rozwija i zaczyna byc coraz ciekawiej. Wiec to chyba
    dobry omen...

    Co Ci szkodzi sprobowac? Zawsze moze wymieknac jak Olek ;))

    Grzesiek