PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Wynagrodzenie - Wroclaw

  • 1. Data: 2007-05-20 18:37:43
    Temat: Re: Wynagrodzenie - Wroclaw
    Od: p...@g...pl

    On 20 Maj, 00:58, Sebastian Staroń <s...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie jakie srednio sa zarobki we Wroclawiu?
    > Interesuja mnie stanowiska np. administracja biurowa, specjalisci
    > (logistyka), fakturzysci itp., ogolnie pracownicy biur.
    > --

    Nie rozumiem, dlaczego niektórzy odpowiadaja w stylu "1/10 samochodu".
    Takie zarobki sa wszedzie :)
    Moge Ci powiedziec, ze w Poznaniu, znalezc prace za 2k jest w miare
    latwo. Za to za ponad 3k (netto) jest juz trudno i trzeba sie
    postarac. W Zielonej Gorze, dyrektorzy (!!!) dostaja niewiele ponad 1k
    na reke - taki rynek. Zwykli pracownicy 800-900pln. Beznajdzieja.
    Natomiast Wroclaw jest ciut lepszy pod tym wzgledem od Poznania -
    czyli przedzial 2-3k jest realny do zdobycia w wiekszosci przypadkow.
    Niestety czesc "super" pracodawcow wymaga wlasnej dzialalnosci i
    faktur , co sie nie zdarza w Poznaniu (tam nadal kroluje umowa o
    prace). Tyle wiem.....

    pozdrawiam,

    A.

  • 2. Data: 2007-05-20 18:56:51
    Od: Sebastian Staroń <s...@o...pl>

    p...@g...pl pisze:

> [...]
    > Niestety czesc "super" pracodawcow wymaga wlasnej dzialalnosci i
    > faktur , co sie nie zdarza w Poznaniu (tam nadal kroluje umowa o

    O i nareszcie konkretna odpowiedz.
    1/5 samochodu, ale jakiego? jedni jezdza maluszkami inni mercedesami,
    ciekawe ktora marke mieli na mysli? ;-)
    Dzieki wielkie.

    Sebastian Staroń
    **********************

  • 3. Data: 2007-05-21 06:11:45
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Sebastian Staroń porozsypywal nastepujace haczki:
    > 1/5 samochodu, ale jakiego? jedni jezdza maluszkami inni mercedesami,
    > ciekawe ktora marke mieli na mysli? ;-)
    Ciekawe osobe z jakim doswiadczneiem miales na mysli. I z ktorej
    konkretnie branzy.
    Na podstawie tych danych co podales, rozpietosc zarobkow siega pewnie od
    najnizszej krajowej (~760zl) do ok 4tys (netto) - srednia matematyczna z
    tego to ok 2.3tys. Ilosc stanowisk dla pracownikow biur jest olbrzymia -
    aplikujesz na wszystkie? Z Ciebie rownoczesnie specjalsita ds logistyki
    i fakturzysta - znaczy sie nic nie umiesz?
    Aby otrzymywac konkretne odpowiedzi a nie ulamki cen samochodow, nalezy
    bardziej precyzowac odpowiedz - wpisz sobie w google 1/10 ceny samochodu...
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-05-21 06:30:57
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sebastian Staroń pisze:

    > O i nareszcie konkretna odpowiedz.
    > 1/5 samochodu, ale jakiego? jedni jezdza maluszkami inni mercedesami,
    > ciekawe ktora marke mieli na mysli? ;-)

    No i jedni pracują w dużych korporacjach i zarabiają 1/n mercedesa bo
    maja wykształcenie doświadczenie i umieją walczyć o swoje, a inni
    zarabiają 1/n malucha bo nie mają wykształcenia itp itd.
    A jak ktoś to powiedział że ze statystyką jest jak z bikini: pokazuje
    ogólny zarys ale ukrywa szczegóły.

    http://wiadomosci.polska.pl/gospodarka/article,,id,2
    76242,from,rss.htm

    Tam jest średnia z kwietnia.

  • 5. Data: 2007-05-21 06:41:16
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    p...@g...pl wrote:

    > Nie rozumiem, dlaczego niektórzy odpowiadaja w stylu "1/10 samochodu".

    Ja też tego nie rozumiem, ja dostaję na rękę 4/5 ceny mojego auta.

  • 6. Data: 2007-06-15 13:06:53
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ja też tego nie rozumiem, ja dostaję na rękę 4/5 ceny mojego auta.

    Rower to nie auto :)

  • 7. Data: 2007-06-16 15:01:55
    Od: u...@g...pl

    > Ja też tego nie rozumiem, ja dostaję na rękę 4/5 ceny mojego auta.

    To masz niezłego grata, jeszcze jeździ? ;)

  • 8. Data: 2007-06-19 05:58:35
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    u...@g...pl wrote:

    > To masz niezłego grata, jeszcze jeździ? ;)
    Nie przesadzajmy, mam całkiem porządny samochód, po prostu nie czuję
    potrzeby wydawania rocznego wynagrodzenia na samochód, a pokazywanie całemu
    światu, że stać mnie na najnowszy model mercedesa też uważam za zbędne.

  • 9. Data: 2007-06-19 08:44:41
    Od: u...@g...pl

    On 19 Cze, 13:58, Herakles <h...@b...pl> wrote:

    > Nie przesadzajmy, mam całkiem porządny samochód, po prostu nie czuję
    > potrzeby wydawania rocznego wynagrodzenia na samochód, a pokazywanie całemu
    > światu, że stać mnie na najnowszy model mercedesa też uważam za zbędne.

    Znam ten "ból", ja zarabiam miesięcznie więcej niż cena mojego
    samochodu, ale jeździ i nie jest mi bardzo potrzebny, więc dalej będę
    zarabiał 125% ceny samochodu ;).

    Usjwo

  • 10. Data: 2007-06-24 11:19:22
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik u...@g...pl napisał:

    > Znam ten "ból", ja zarabiam miesięcznie więcej niż cena mojego
    > samochodu, ale jeździ i nie jest mi bardzo potrzebny, więc dalej będę
    > zarabiał 125% ceny samochodu ;).
    >
    > Usjwo

    a auto to maluch z 1989 :D