PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki programisty studenta › Re: Zarobki programisty studenta
  • Data: 2009-07-08 21:48:25
    Temat: Re: Zarobki programisty studenta
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zlosliwcze, widze, ze nie chcesz aby go zatrudnili ;-).

    Hej,
    przyznaję iż mój post był w pewnym sensie prowokacją, ale nie do końca. Jeżeli
    jest dobry to jego praca jest warta spokojnie te 8-12 koła (dla pracodawcy, bo
    rzeczywiście jest warta 50). I są firmy które tyle płacą, nie wiem jak w
    Krakowie ale w innym dużym mieście to kolega 22-letni miał 10 brutto 6 LAT
    TEMU. (celowo nie podaję tu swojego przykładu). Gdybyście się ludzie nie
    sprzedawali za marne grosze to to by były normalne stawki. Ogarnijcie się i
    miejcie normalne wymagania, a nie tak jak teraz że jak ktoś ma 4 netto to
    czuje się jakby Boga za nogi chwycił. Pozdrawiam.