PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki informatyków na świecie- znalezione w Internec › Re: Zarobki informatyków na świecie- znalezione w Internec
  • Data: 2003-08-18 10:52:34
    Temat: Re: Zarobki informatyków na świecie- znalezione w Internec
    Od: "" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czołówkę w tym rankingu uzupełniają także Europa Zachodnia (68,21 tys.
    > USD),

    Nie wiem jak ta statystyke przeprowadzali. Ja pracuje jako programista
    od lat w Austrii, od zeszlego roku przecietna zarobkow w tej branzy
    spadla i wynosi obecnie ok. 36 400 w skali rocznej (2600 * 14 razy rocznie).
    Odlicz od tego 1000 EUR miesiecznie na podatki i ubezpieczenie (na reke
    dostajesz ok. 1600 EUR) oraz przecietny koszt wynajmu 1 pok. mieszkania ok.
    EUR 400 - 500 zaleznie od standardu, dalej koszty utrzymania ok. 700 - 800 EUR
    na osobe, czyli na czyto zostaje teoretycznie 300 do 400 EUR. Tylko
    teoretycznie, bo faktycznie to sie jakos rozplywa.