PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki Absolwentów › Re: Zarobki Absolwentów
  • Data: 2006-12-03 20:44:38
    Temat: Re: Zarobki Absolwentów
    Od: "Marzena" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ciekawy wątek na ten temat pojawił się na gazetowym forum -
    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23&w=532636
    81&v=2&s=0

    Dyskusję ową pozostawiam bez komentarza.

    Podobnie jak Ty jestem tegoroczną absolwentką i szukam pracy - póki
    co - bezowocnie.
    Pytania o zarobki strasznie mnie irytują, wydają mi się nie na
    miejscu, na jedno z nich zasugerowałam pracodawcy 8 zł netto za
    godzinę pracy, do daje 1280 zł na miesiąc - za tę kwotę nie jestem
    w stanie samodzielnie utrzymać się w Krakowie, a i tak okazało się
    to za dużo.

    Cóż mogę napisać...

    Bądźmy dobrej myśli! Życzę powodzenia! ;-)