PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarejestrowac sie jako bezrobotny - swiadectwa pracy › Re: Zarejestrowac sie jako bezrobotny - swiadectwa pracy
    From: "mk" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarejestrowac sie jako bezrobotny - swiadectwa pracy
    Date: Tue, 23 Jan 2007 16:30:26 +0100

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:orhrtzgsahuo$.dlg@onet.pl...

    > A w jakim celu?
    > Wszak to umowa pomiędzy dwoma osobami/podmiotami [...]

    No coz, w bojowym nastroju wybralem sie ponownie do PUP na drugi koniec
    miasta, stracilem duzo czasu i okazalo sie, ze niestety musze miec
    jakikolwiek dowod, ze umowa nie trwala dluzej niz trzy miesiace bo wtedy nie
    moglbym isc na staz. Wiem, ze zlecenie to nie praca ale nie dociera do
    szanownych urzednikow a ja niestety nie mam zadnych papierow dotyczacych
    tamtych zlecen. Mialem ochote ich tam pobic... Czy moge prosic o jakas
    podstawe, prawna czy inny urzedniczy, biurokratyczny argument ktory moglbym
    wytoczyc naprzeciw PUPowcom w mojej sprawie ? Kurka, kolezanka jak sie
    rejestrowala to nawet o zadne umowy zlecenia nie pytali.

    Pozdrawiam,
    mk