PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zapraszam do umiesczenia CV

  • 11. Data: 2005-02-03 13:58:59
    Temat: Re: Zapraszam do umiesczenia CV [OT]
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Greg wrote:

    > Do czego zmierzasz? :-)

    na moich studiach kolejne roczniki studentow probuja
    dopisywac swoich "ulubionych" profesorow do roznych
    porno-list-mailingowych lub innych automatycznych mailerow;
    czesc gorszych serwisow informuje, ze podany e-mail
    jest juz w bazie (nie powinna tego robic); i po tym
    studenci poznaja, ze ich "ulubieni" profeosrowie sa juz dodani;

    adas;

  • 12. Data: 2005-02-03 14:12:02
    Temat: Re: Zapraszam do umiesczenia CV
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Pawel Kender Maczewski w

    No przecież napisałem - ludzię potrafią być naprawdę dziwni :-)

    > Przecież on tych maili nie czyta... czyli jaki będzie mieć ubaw?

    Ciebie to nie bawi, mnie również, a jednego z drugim owszem :-)

    > Z drugiej - jeśli oni nie potwierdzają maili wprowadzonych,
    > to są dupy wołowe i powinni sprzedawać wołowinę właśnie
    > na bazarze a nie brać się za działalność w Sieci.

    Wtedy nie zarobiliby tyle co teraz ;-)

    > Poza tym - jakby każdy spamer mi tak mówił i ja bym
    > w to wierzył, toby się abuse nudziło :)

    Tego nie rozumiem - co mówił? Chodzi Ci o to co ja napisałem? No OK - nie
    musisz się zgadzać. Ale żeby od razu od spamerów wyzywać? ;-)

    > e. moja strona też się nie podoba wiekszosci, ale nie sądzę,
    > żeby to był powód...

    A czy uzasadnionym powodem jest zlanie kogoś za to, że kibicuje innemu
    klubowi? Nie - a jednak są tacy co leją.

    pozdrawiam
    Greg

  • 13. Data: 2005-02-03 14:31:49
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 03.02.2005 Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał/a:

    > Do czego zmierzasz? :-)

    pewnie do tego, że źli studenci dodają ich do takich baz. Ale to bez
    sensu. Już lepiej podać ten adres na kilkunastu stronach xxx,
    zagranicznych...

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Czym się różni kya od kendera?

  • 14. Data: 2005-02-03 14:41:51
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    adasiek w news:ctte7k.2e4.1@podolany.art.pl napisał(a):

    > na moich studiach kolejne roczniki studentow probuja
    > dopisywac swoich "ulubionych" profesorow do roznych
    > porno-list-mailingowych

    Nadal nie rozumiem dlaczego chcesz abym postawił się na ich miejscu ;-) Ja
    nie prowadzę takich praktyk, nie rwę sobie włosów z tego powodu, że nie
    wszyscy chcą swoje adresy udostępnić (czyt. nie potrafię zrozumieć dlaczego
    tego nie robią) itp. :-)
    Co innego gdybyś napisał coś w rodzaju: "wyobraź sobie czego muszą
    doświadczać profesorowie". Twoja wypowiedź skojarzyła mi się z "nie czyń
    bliźniemu co tobie niemiłe" ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 15. Data: 2005-02-03 14:43:55
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Pawel Kender Maczewski w
    s.org napisał(a):

    > pewnie do tego, że źli studenci dodają ich do takich baz.

    No to rozumiem. Pytam dlaczego to ja stałem się adresatem tej wiadomości.
    To, że jestem studentem chyba nie jest wystarczającym powodem ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 16. Data: 2005-02-03 14:45:23
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    s.org napisał(a):

    > No przecież napisałem - ludzię potrafią być naprawdę dziwni :-)

    pojebani...

    > Ciebie to nie bawi, mnie również, a jednego z drugim owszem :-)

    j.w. :>

    > Wtedy nie zarobiliby tyle co teraz ;-)

    no nie wiem czy zarobią. jak im sie Pani Prokurator odezwie w słuchawce
    pewnego ślicznego dnia. Albo jak im odetną łącze za spamowanie.

    > Tego nie rozumiem - co mówił? Chodzi Ci o to co ja napisałem? No OK - nie
    > musisz się zgadzać. Ale żeby od razu od spamerów wyzywać? ;-)
    Mówię o Pani Ali, która to zaczęła [głos z piaskownicy "ale to ona
    zaczęłą!"]

    > A czy uzasadnionym powodem jest zlanie kogoś za to, że kibicuje innemu
    > klubowi? Nie - a jednak są tacy co leją.

    no dobra. racja. ;)

    pozdrawiam,

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie.

  • 17. Data: 2005-02-03 14:57:04
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-03, Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> wrote:
    > rozważam jeszcze zgłoszenie sprawy na policję, ale zdam się na
    > głosowanie na usenecie. Kciuk w górę czy w dół? :)
    Kpisz, czy o drogę pytasz? :>

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Tam gdzie daemon mówi shutdown
    /z pamiętnika administratora/

  • 18. Data: 2005-02-03 15:02:14
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Greg wrote:

> [...]
    > Co innego gdybyś napisał coś w rodzaju: "wyobraź sobie czego muszą
    > doświadczać profesorowie". Twoja wypowiedź skojarzyła mi się z "nie czyń

    ;)

    zabawne;

    adas;

  • 19. Data: 2005-02-03 15:16:13
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 03.02.2005 Artur R. Czechowski <a...@h...pl> napisał/a:
    > Kpisz, czy o drogę pytasz? :>

    nie. poważnie. serio.
    Ja teraz mam duuuużo czasu, energii aż nadto. To mogę za tym połazić jak
    bedzie trzeba...

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

  • 20. Data: 2005-02-03 15:40:50
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-03, Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> wrote:
    > nie. poważnie. serio.
    > Ja teraz mam duuuużo czasu, energii aż nadto. To mogę za tym połazić jak
    > bedzie trzeba...
    No to go! Mordplik jest z Tobą :)

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. FUT
    --
    Zima to czas, kiedy chowa się swoje popędy do szuflady i karmi się je,
    aby na wiosnę mogły wybuchnąć ze zdwojoną siłą.