PracaGrupypl.praca.dyskusjeZamknięcie działalności gospodarczej › Re: Zamknięcie działalności gospodarczej
    From: "Mav" <m...@m...mav>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zamknięcie działalności gospodarczej
    Date: Wed, 9 Apr 2008 09:33:21 +0200

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...na> napisał w wiadomości
    news:ftgfns$gs7$1@news.wp.pl...

    > ja już nie pamiętam, problem tylko w tym że w us może to być tydzień a
    > zus 2 tygodnie, musisz poprostu przejść się po urzędach i spytać, albo
    > zadzwonić

    Rozumiem, że można lub nawet trzeba zgłosić ten fakt po terminie zakończenia

    działalności? Czy jest to tydzień bądź dwa, nie odgrywa to już tak dużej
    roli.

    Najważniejsza jest dla mnie informacja, czy należy to zrobić przed czy po.

    Wolałbym tylko zawiesić działalność na pewien okres, ale obawiam się, że nie

    zdąży wejść w życie stosowna nowelizacja ustawy. Do tego jest jeszcze jeden

    problem. Obawiam się, że zawieszenie działalności może nie zwalniać z
    płacenia

    (ZUS) składki na ubezpieczenie zdrowotne. Znalazłem w Internecie jedynie

    informację, że nie będzie trzeba płacić składki na ubezpieczenie społeczne.