PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zamedlowanie a umowa o prace?!

  • 1. Data: 2002-02-03 14:36:17
    Temat: Zamedlowanie a umowa o prace?!
    Od: "Dach Polska" <i...@d...com.pl>

    W jaki sposob bede zatrudniony nie posiadajac stalego adresu zameldowania.
    (czasowego tez brak).
    Jakie dane podawac odmosnie urzedu skarbowego, etc?

    Darek

  • 2. Data: 2002-02-03 16:44:24
    Temat: Re: Zamedlowanie a umowa o prace?!
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    Jestes bezdomny(a)?!?!?!?
    Do urzedu skarbowego podaje sie dane stalego miejsca zamieszkania i ew. dane
    do korespondencji - te moga byc inne od stalego (adres (zameldowanie)
    tymczasowe)...

    Grzesieq

  • 3. Data: 2002-02-04 01:37:05
    Od: "Dach Polska" <i...@d...com.pl>

    A jesli stalego adresu brak to co wtedy?

  • 4. Data: 2002-02-04 11:47:59
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > A jesli stalego adresu brak to co wtedy?
    >

    > Nie rozumiem jak można nie miec stałego adresu, to w świetle prawa jest się
    bezdomnym, nie ma się ubezpieczenia, nie można założyc konta w banku, no i to
    jest podejrzane dla nowego pracodawcy, radze szybko coś z tym zrobić.

    ola

  • 5. Data: 2002-02-04 14:05:53
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > bezdomnym, nie ma się ubezpieczenia, nie można założyc konta w banku, no i
    > jest podejrzane dla nowego pracodawcy, radze szybko coś z tym zrobić.
    >
    > ola

    Niestety, ale w RP brak zameldowania oznacza brak jakichkolwiek praw
    obywatelskich. Również faktyczne zamieszkiwanie z dala od miejsca
    zameldowania to nielada kłopot. Przekonałem się o tym, mieszkając
    przez parę lat ok 300 km od domu. Z najprostszą pierdołą musiałem
    się wozić te 300 km. Przywiązanie do ziemi zdaje się juz kiedyś było
    w pewnym ustroju...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 6. Data: 2002-02-04 19:51:13
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    w tamtym roku zgłaszałam dziewczyne do US - tzn. pomagałam jej uzyskać nr
    PIT i wtedy się okazało, że wcale nie trzeba się rozliczać w miejscu stałego
    zameldowania - można np. tam gdzie się pracuje, ale polecam to sprawdzić, bo
    jak wiadomo, co urząd, to nowa polityka ;-)))
    Ama

  • 7. Data: 2002-02-04 21:57:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Amadea"
> [...]
    bo
    > jak wiadomo, co urząd, to nowa polityka ;-)))

    nie slyszalem, zeby mozna bylo sobie wybierac gdzie sie chcesz rozliczac
    zasada jest prosta - rozliczasz sie tam, gdzie mieszkasz 31 grudnia (gdzie
    zeznajesz ze mieszkasz) - sprawdzone na sobie.
    Zauwaz ze juz od paru lat na PITach nie ma adresu "zameldowania" tylko
    "zamieszkania"
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-02-04 22:11:47
    Od: PatryCCCja <k...@s...pl>

    Amadea wrote:

> [...]
    > zameldowania - można np. tam gdzie się pracuje, ale polecam to sprawdzić, bo
    > jak wiadomo, co urząd, to nowa polityka ;-)))

    jakis czas temu wprowadzili zmiane ze koniecznie trzeba sie rozliczacz w
    miejscu aktualnego zamieszkania a nie stalego zameldowania.
    miejsce zamieszkania to miejsce stalego zameldowania lub tymczasowego
    dluzsze niz.... 2 lub 3 miesiace, nie pamietam.
    wiem bo skladalam jakis czas temu podanie o nip - w miescu zameldowania
    wrecz sie nie zgodzili na przyjecie papierow :)

    pat
    --
    Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
    PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

  • 9. Data: 2002-02-05 11:14:21
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

> [...]
    > wiem bo skladalam jakis czas temu podanie o nip - w miescu zameldowania
    > wrecz sie nie zgodzili na przyjecie papierow :)

    o to wlasnie mi chodzi, przy czym spotkalam sie z tym, ze nie wymagaja
    nawet zameldowania czasowego
    Ama

  • 10. Data: 2002-02-07 11:41:17
    Od: PatryCCCja <k...@s...pl>

    Amadea wrote:
    > o to wlasnie mi chodzi, przy czym spotkalam sie z tym, ze nie wymagaja
    > nawet zameldowania czasowego

    o, to ciekawe....
    w gruncie rzeczy mozliwe....
    w koncu ktos nie musi byc zameldowany zeby gdzies pracowac, moze wynajmowac
    jakis kat chwilowo.... wiec calkiem to logiczne.

    pat