PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zamedlowanie a umowa o prace?!

  • 11. Data: 2002-02-07 12:30:55
    Temat: Re: Zamedlowanie a umowa o prace?!
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > o, to ciekawe....
    > w gruncie rzeczy mozliwe....
    > w koncu ktos nie musi byc zameldowany zeby gdzies pracowac, moze wynajmowac
    > jakis kat chwilowo.... wiec calkiem to logiczne.
    >
    > pat
    > --
    z bogatego doświadczenia własnego (6,5 roku bez zameldowania na pobyt stały, w
    tym niecały rok na czasowy - ale to nic nie daje przy braku stałego):
    z urzędem skarbowym akurat żaden kłopot. z zatrudnieniem stałym tak, bo jest
    rubryka w aktach osobowych: adres stałego zameldowania - podać dane prawdziwe
    pod groźbą odpow. karnej :))
    ale są inne przemiłe sytuacje: nie można np. korzystać z czytelni w bibliotece
    Narodowej (!). Co z tego, że ądasz podstawy prawnej do ww. zakazu - nie
    wpuszczą cię i już. a przecież policji nie wezwiesz, no bo jako osoba bez
    stałego zameldowania jesteś z gruntu podejrzany :))
    jeśli chcesz wyrobić paszport - musisz się zwróci do Ministra Spraw
    Wewnętrznych i Administracji, który ma rok na rozpatrzenie twojego wniosku
    (sprawdza np. czy nie jesteś niebezpiecznym przestępcą poszukiwanym listem
    gończym).
    chętnie wymienię inne uwagi na ww. temat.
    aha, i proszę nie twierdzić (były posty o takiej treści), że zameldowanie to
    potwierdzenie stanu faktycznego i zgoda właściciela lokalu nie jest wymagana.
    TO NIEPRAWDA.
    pozdro
    ste