PracaGrupypl.praca.dyskusjeZałożenie własnej firmy › Re: Założenie własnej firmy
    From: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Założenie własnej firmy
    Date: 16 Sep 2002 10:33:40 GMT
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@o...waw.pdi.net>

    "Majowicz Mirosław" <M...@p...onet.pl> wrote:

    > Zastanawiam się od niedawna nad założeniem z kolegą małej firmy usługowej o
    > profilu ... i tu mamy pierwszy problem, gdyż zakres mógłby być dość szeroki
    > np. od projektowania stron www do serwisowania sprzętu poprzez doradztwo w
    > sprawach konfiguracji itp.
    > i miałbym kilka pytań z tym związanych:
    > a) ile kosztuje założenie takiej firmy (sprawy administracyjne)

    Hm.. zalezy jaką forme przyjmiecie. Jeżeli spólka Jawna, to koszty wpisu
    do rejestru sądowego. Nie wiem, czy nie prościej by było po prostu
    zacząć dwie jednoosobowe działalności gospodarcze

    > b) jakie są podatki za prowadzenie takiej działalności
    DG - takie same jak dla osób fizycznych, czyli progi podatkowe. S.J. -
    nei mam pojęcia....

    > c) czy istnieje konieczność zdefiniowania konkretnego charakteru
    > działalności takiej firmy przy rejestracji

    Tak. Ale możesz wpisac tyle ile chcesz.

    > d) z czym się wiąże zmiana profilu działalności firmy

    Ze zmiana zapisu w rejestrze.

    --