PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaległy ekwiwalent - odsetki?

  • 1. Data: 2005-05-18 14:13:45
    Temat: Zaległy ekwiwalent - odsetki?
    Od: "Adrian" <m...@i...pl>

    Mam pytanie które być moze juz było ale szukanie
    na google nic nie daje ...

    W lecie 2004 roku nie korzystałem z urlopu wypoczynkowego za który
    pracodawca miał wypłacić w sierpniu ekwiwalent pieniężny. Ekwiwalent ten
    otrzymałem dopiero w kwietniu 2005 roku. Czy za czas , który czekałem
    powinienem mieć naliczone odsetki? Jeśli tak to w jakiej wysokości ?

    Pozdrawiam !
    Adrian

  • 2. Data: 2005-05-18 14:18:18
    Temat: Re: Zaległy ekwiwalent - odsetki?
    Od: "kPablo" <kpablo(no_spam)@interia.pl>

> [...]
    > otrzymałem dopiero w kwietniu 2005 roku. Czy za czas , który czekałem
    > powinienem mieć naliczone odsetki? Jeśli tak to w jakiej wysokości ?

    http://mojefinanse.interia.pl/kalk/ustawowy

    kPablo

  • 3. Data: 2005-05-18 14:27:58
    Od: "Adrian" <m...@i...pl>

    > Czy za czas , który czekałem
    > powinienem mieć naliczone odsetki? >Jeśli tak to w jakiej wysokości?
    > http://mojefinanse.interia.pl/kalk/ustawowy
    >
    > kPablo

    Wielkie dzieki !

    Adrian

  • 4. Data: 2005-05-18 18:00:57
    Od: Domin <d...@o...pl>

    On Wed, 18 May 2005 16:13:45 +0200, "Adrian" <m...@i...pl>
    wrote:

    >Mam pytanie które być moze juz było ale szukanie
    >na google nic nie daje ...
    >
    >W lecie 2004 roku nie korzystałem z urlopu wypoczynkowego za który
    >pracodawca miał wypłacić w sierpniu ekwiwalent pieniężny.
    Miał... tzn jakos wam to na pismie zagwarantowal??? jak tak no to
    mozna probowac dohodzic odsetek ustawowych a jak nie...
    >Ekwiwalent ten
    >otrzymałem dopiero w kwietniu 2005 roku. Czy za czas , który czekałem
    >powinienem mieć naliczone odsetki? Jeśli tak to w jakiej wysokości ?
    to wszystko sie zgadza... Zalegly urlop za rok 2004 nalezalo
    wykozystac do kwietnia 2005 a jak nie to wtedy nalezy sie ekwiwalent.
    Wyglada na to ze troche was pracodawca wpuscil w kanal obietnicami.
    Pozdrawiam
    Domin

  • 5. Data: 2005-05-18 19:25:01
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Adrian napisał(a):
> [...]
    > otrzymałem dopiero w kwietniu 2005 roku. Czy za czas , który czekałem
    > powinienem mieć naliczone odsetki? Jeśli tak to w jakiej wysokości ?

    Jaki ekwiwalent?
    Poczytajcie tylko jeden przepis - art. 171 kodeksu pracy,
    a szczególnie ust.1. Ekwiwalent tylko w razie rozwiązania lub
    wygasnięcia stosunku
    pracy ( umowy).

    Pozdrawiam
    Michał