PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Załatw sobie staż pracy" Wystawię listy referencyjne i dobre opiniie.

  • 1. Data: 2006-05-07 22:21:09
    Temat: "Załatw sobie staż pracy" Wystawię listy referencyjne i dobre opiniie.
    Od: "BGS" <b...@p...onet.pl>

    Jak w temacie.
    Wystawię odpłatnie (10 zł/szt )listy referencyjne osobom poszukującym pracy
    i nie mogącym pochwalic się zbyt dużym bagażem doświadczeń lub dobrymi
    opiniami.
    Listy będą opiewac na współpracę handlową, doradczą i techniczną z
    prowadzonymi kiedyś przez mnie działanościami gosp- zlecenia, dzieła itp w
    latach 1995 - 2004. Branża: PC, oprogramowanie, instalatorstwo central
    telefonicznych PABX, elektronika (montaż, serwis, produkcja)
    W kontakcie telefonicznym z potencjalnym nowym pracodawcą zapewniam dobrą
    opinie i rekomendację.
    Niedługo oferta w Allegro
    Zapraszam.

  • 2. Data: 2006-05-08 05:34:17
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    BGS napisał(a):
    > Jak w temacie.
    > Wystawię odpłatnie (10 zł/szt )listy referencyjne [...]
    > Niedługo oferta w Allegro
    > Zapraszam.

    Ręce mi opadły, ale szczęka bardziej.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-05-08 07:31:12
    Od: "Piotr P." <p...@s...tarnow.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > Ręce mi opadły, ale szczęka bardziej.

    Reczywiscie szokujaco :/ niedlugo beda ludzie z cala teka doswiadczen za 30
    zl :)

    Mam pytanie przy okazji.. czy listy referencyjne gdy nie bylo sie oficialnie
    zatrudnionym w firmie maja sens ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-05-08 07:42:47
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "BGS" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Niedługo oferta w Allegro
    > Zapraszam.
    Niedługo kupię od Ciebie takie referencje.
    Niedługo potem spotkamy się w sądzie.

  • 5. Data: 2006-05-08 09:11:35
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Piotr P. napisał(a):

    > Mam pytanie przy okazji.. czy listy referencyjne gdy nie bylo sie oficialnie
    > zatrudnionym w firmie maja sens ?

    mniej więcej taki sam, jak f-ry Vat na fikcyjne usługi ;)

  • 6. Data: 2006-05-08 19:13:46
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik BGS napisał:
> [...]
    > telefonicznych PABX, elektronika (montaż, serwis, produkcja)
    > W kontakcie telefonicznym z potencjalnym nowym pracodawcą zapewniam dobrą

    A kurs na menadżera w weekend tez macie?

  • 7. Data: 2006-05-09 11:59:56
    Od: "BGS" <b...@p...onet.pl>

    > Niedługo kupię od Ciebie takie referencje.
    > Niedługo potem spotkamy się w sądzie.

    Nawet nie wiesz jak strasznie drżę na myśl o tym. Przede wszystkim ze
    śmiechu.
    referencje to nie świadecto pracy- to tak jak napisać "Maciek jest fajny-
    możecie mi wierzyć, współpracowałem z nim"
    I co ? Ktoś mnie za to zaskarży ?
    Obudź się... Lepiej pomóc innym i sobie też jesli można...

  • 8. Data: 2006-05-09 12:33:54
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > referencje to nie świadecto pracy- to tak jak napisać "Maciek jest fajny-
    > możecie mi wierzyć, współpracowałem z nim"

    Ale nie współpracowałeś. Więc jesteś pierdoloną szują i to tyle na ten
    temat...

    bez pozdrowień
    e.

  • 9. Data: 2006-05-09 12:34:51
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    BGS napisał(a):

    > Nawet nie wiesz jak strasznie drżę na myśl o tym. Przede wszystkim ze
    > śmiechu.
    I to mnie martwi. Moralnie jesteś pan zerem.
    > referencje to nie świadecto pracy- to tak jak napisać "Maciek jest fajny-
    > możecie mi wierzyć, współpracowałem z nim"
    Nie pracuję z oszustami.

    > I co ? Ktoś mnie za to zaskarży ?
    > Obudź się... Lepiej pomóc innym i sobie też jesli można...
    Wyjaśnię Ci, dlaczego się tak wzburzyłem.

    Po pierwsze to dlatego, że pracuję w szkoleniach - jako menedżer
    sprzedaży i trener biznesu. Branża o tyle ciekawa, że oparta w dużej
    mierze o wzajemne zaufanie pomiędzy klientem, uczestnikami, firmą
    szkoleniową i trenerem. Bez etyki zawodowej zaufanie owe nie byłoby
    możliwe. A buduje się je na kilku poziomach. Z klientem, żeby zechciał
    wtajemniczyć w strategiczne lub wstydliwe dane o firmie, przydatne
    podczas projektowania szkolenia. Z uczestnikami, żeby bez oporu
    zwierzyli się obcemu facetowi ze swoich problemów w pracy i np. z
    szefostwem, bez strachu, że informacje te trafią potem do przełożonych.

    Sprawdza mi się przy tym bardzo prosty model oparty na do bólu jasnych
    zasadach - obowiązuje zasada czterech ścian, tzn. że to, co dzieje się w
    sali szkoleniowej to sprawa tylko trenera i uczestników a nie szefa. Nie
    przekazujemy szefowi imiennych obserwacji poczynionych podczas
    szkolenia. Nie krytykujemy szefa przed uczestnikami. Nie tolerujemy
    chlania podczas szkolenia. Chlanie po szkoleniu albo w przerwie pomiędzy
    kolejnymi dniami to sprawa uczestników, nic nam do tego. Jak dotąd mi
    się sprawdza. Firmom też, bo wskaźniki wyników uczestników po
    szkoleniach rosną.

    Tymczasem ty proponujesz model ściemniania już na wstępie - zanim
    jeszcze podpisze się umowę o pracę. Panuje wiele poglądów, iż pracodawcy
    to gnoje, którzy poszukują jeleni do czarnej roboty. To, co ty
    proponujesz to drugi biegun tego samego zjawiska, w którym jelenia robi
    się z pracodawcy. To jak eskalowanie istniejącego już konfliktu.
    Ani jeden biegun ani drugi nie wpływa pozytywnie na wzajemne
    poszanowanie się pracodawców i pracowników ani na wzrost kultury na
    rynku pracy. A przecież tak wielu, jak wynika m.in. z ppd. tak bardzo
    pragnie, by coś zmienilo się tutaj na lepsze...

    Drugie, co mnie bulwersuje to Twoja demoralizacja, którą tak bez
    krępacji tutaj prezentujesz.

    Trzecie to próba zarabiania na naiwniakach, którzy sądzą, że ściemnione
    referencje pomogą im w poszukiwaniu pracy, tak jakby rozmowa
    kwalifikacyjna nie była w stanie obnażyć ich ignorancji w temacie.

    A co mnie śmieszy, to zachwalanie referencji z firmy kogucik, której już
    nie ma a której szef jest tak wydolny życiowo i finansowo, że musi
    sprzedawać za - uwaga - 10 zł jakieś gówniane oszustwa.

  • 10. Data: 2006-05-09 19:44:05
    Temat: Re:
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    A wersję demo gdzieś masz ?