PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki dla uczniów szkół średnich - gdzie szukać przepisów?

  • 1. Data: 2006-05-07 16:16:30
    Temat: Praktyki dla uczniów szkół średnich - gdzie szukać przepisów?
    Od: Als <1...@1...pl>

    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, gdzie szukać (poza guglem, chodzi mi o
    konkretne linki) przepisów prawnych dotyczących organizowania praktyk dla
    uczniów szkół średnich? Przymierzam się do czegoś takiego, ale nie wiem,
    jak obecnie wygląda prawo regulujące takie praktyki.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    [Humor zeszytów] Baryka zakopał precjoza wraz z żoną i synkiem.