PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakres obowiązków - opieka informatyczna › Re: Zakres obowiązków - opieka informatyczna
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.comp.pecet,pl.comp.networking
    Subject: Re: Zakres obowiązków - opieka informatyczna
    Date: Tue, 20 Jan 2004 20:04:28 +0100

    Dnia 04-01-20 19:48, osoba przedstawiająca się jako "Szymek" napisała:

    > Chodzi o urząd gminy. Oczywiście nie podpisałem tego jeszcze, bo niby z
    > jakiej racji mają mnie pociągać do odpowiedzialności? Połowy licencji nie
    > mają bo zaginęły, druga połowa zainstalowana piracka...i zaledwie pare
    > komputerów, które im sprzedałem ma wszystko legalne. Albo próbują ze mnie
    > kozła ofiarnego zrobić, albo liczą, że tak mi zależy na kasie, że podpiszę
    > wszystko! Trudno powiedzieć w co pogrywają, ale pogrywają wg mnie
    > nieuczciwie.

    Może być i tak że sami nie wiedzą o czym piszą a usłyszeli w tv o
    latających komputerach i chcą żebyś się tym zajął.
    Odpowiedzialność nie musi koniecznie polegać na tym że Cię posadzą bo
    urząd ma piracki system. Można to też zinterpretować jako dbałość o
    zapewnienie legalności oprogramowania wykorzystywanego w urzędzie. Jeśli
    masz możliwość przyblokować sprzęt tak aby nikt tam własnych śmieci nie
    pchał to proponowałbym zrobić pełną inwentaryzację oprogramowania,
    inwentaryzację licencji i z wynikami pójść do naczelnika. Powiesz mu co
    jest a czego nie ma co trzeba kupić a co wywalić. Jeśli powie "ok,
    trzeba to trzeba" to myślę że możesz śmiało takie coś podpisać. Jeśli
    zacznie kręcić że kasy nie ma albo że może później to raczej daj sobie
    spokój bo faktycznie to może być mina.

    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /