PracaGrupypl.praca.dyskusjeZacznij własny domowy interes! › Re: Zacznij własny domowy interes!
  • Data: 2006-03-09 12:14:04
    Temat: Re: Zacznij własny domowy interes!
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Paweł Krupiński [Thu, 9 Mar 2006 09:44:43 +0100]:

    > Zapewne. Polecam ciekawą lekturkę:
    > http://www.internetstandard.pl/konferencje/internet2
    k6/

    A faktycznie ciekawa, dzięki.

    > Ze spamowania? :-) Jakiego spamowania?

    Wątek zaczął się przypominam od "kup raport będziesz zarabiać
    X tysięcy za nic" - i do tego się odnoszę. I przypadkiem jakoś
    tak Ci wyszło, że tego właśnie broniłeś.

    Chyba że się nie dogadaliśmy?

    > Z wyobraźni pi * oko 50x tyle co CGN :-)
    > Proszę się tylko nie unosić :-)

    Po co mam się unosić jak mi porównujesz 'zyski' z hobby do zysków
    "zawodowych"? :-) "Zysku" z CGN mam pi razy oko 300zł miesięcznie,
    nawet na piwo trochę mało ;-) ale jakoś nie wydaje mi się, żeby ze
    sprzedaży raportów dało się wyciągnąć 50 x 300 = 15.000

    Będziesz mi uparcie wmawiał że się da? ;-)

    Kira