PracaGrupypl.praca.dyskusjeZachwianie proporcji › Re: Zachwianie proporcji
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zachwianie proporcji
    Date: 30 Jul 2003 01:39:44 -0700

    w...@p...onet.pl writes:

    > Skąd takie skrzywione podejście ?
    > Doświadczenie czyje ? Twoje ? Przeczytane ? Nie wiem ile razy negocjowałaś

    skad? stad, ze nie znam jak narazie karaju, w ktorym silne zwiazki
    zawodowe szlyby w parze z silna ekonomia i rozwojem.

    w Wielkiej Brytanii M. Tatcher zaczela wyciaganie krajju z kryzysu
    wlasnie od zamykania kopaln i podciecia korzeni wiecznie strajkujacym
    zwiazkom zawodowym.

    > Totalnie nie profesjonalne.

    co nieprofesjonalne? moze zaprzeczysz, ze zeby byc bileterem czy
    bagazowym to nie trzeba miec wielkich kwalifikacji ani skonczonych
    studiow?

    bagazowi to nie sa kontrolerzy ruchu, piloci, ani nawet
    stewardesy/stewarci.
    zeby byc bagazowym nie musisz znac zadnego jezyka obcego.

    > znaczy się Ty i osoby z którymi utrzymujesz dalszy lub blizszy kontakt mają
    > takie zdanie i stąd sąd ogólny. Ja ich np. nie znam z tej strony. To znaczy że
    > nadal są znane czy juz nie są znane. Albo ile osób musi znać/nie znać żeby były
    > znane/nie znane ?

    no coz.
    jak narazie we wszystkich przewodnikach i ksiazkach na temat linii
    lotniczych, ktore czytalam, BA maja niska lokate, m. in. ze wzgledu na
    notoryczne gubienie bagazy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net