PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Date: 20 Jan 2007 15:53:48 +0100

    > Przeczytałaś 3 tygodnie (słownie: trzy tygodnie) po zatrzymaniu!?
    TAK.
    Mimo otrzymania go 30 grudnia 2006.
    Bardzo chciałam go przeczytać wcześniej, w celi wielokrotnie dopominałam się o
    ten dokument. Ktoś kto siedział ze mną miał taki dokument, mi zas nie dali.
    I wtedy bardzo chciałam ten dokument przeczytać.
    A jak mnie już wypuścili, to nie czytałam tego, byłam niewyobrażalnie głodna.

    > Już wiem dlaczego. Zaczęłaś czytać w 2006 roku, a skończyłaś 19.01.2007
    > r. Pewnie ci "stara ortografia" utrudnia czytanie w normalnym tempie. W
    > dodatku nie rozumiesz tego co czytasz (to pewnie też wina "starej"
    > ortografii).
    >
    > Masz napisane wyraźnie: "Czynnośc zakonczono  o 14:40 29-12-2006 "
    > Czyli zakończono _czynność_zatrzymania_ , a nie czynność zatrzymania i
    > zwolnienia.
    Znaczy że zwalniano mnie przez prawie dobę ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > <cytat
    > http://www.podlaska.policja.gov.pl/PP/data/kr/zatrzy
    manie/side_2.html>
    > Zatrzymanie ustaje w momencie:
    > 1. zwolnienia zatrzymanego, które powinno nastąpić wraz z ustaniem
    > przyczyn zatrzymania, przy czym za godzinę zwolnienia przyjmuje się
    > godzinę wymienioną w rubryce "3" nakazu zwolnienia lub godzinę
    > wy­stawienia nakazu, jeżeli w rubryce "3" figuruje adnotacja: "zwolnić
    > natychmiast",
    > </cytat>
    Dzięki może się przyda.

    > Czyli wypuszczono cię dobę później na podstawie _nakazu_zwolnienia_, a
    > nie na podstawie protokołu z zatrzymania.
    Mnie nie chodzi o to na podstawie jakiego dokumentu mnie zwolniono.
    Mnie chodzi o to, że skoro zatrzymanie zakończono o 14:40 w piątek,
    (pozostałe 2 rubryki dotyczące prokuratury i sądu są puste),
    To od tego momentu,do soboty około 13, byłam trzymana przez bandytów na równi z
    porwaniem i uwięzieniem. Nie wiem tylko czy od kogoś rządali okupu.

    > <cytat stoktotka>
    > Powiedziano mi, że na złożenie zażalenia mam 7 dni, więc powiedziałam, że
    > napiszę w ciągu 7 dni na pewno, a oni napisali, ze skoro nie napisałam
    > zażalenia na zatrzymanie, to mam siedzieć.
    > </cytat stokrotka>)
    > to chyba tak strasznie nie było...
    Było.

    > i w zarządzeniu jest to wyjaśnione: chęć złożenia zażalenia to nie jest
    > zażalenie.
    Postępowałąm zgodnie z ____przeczytanym____ pouczeniem z którego wynikało, ze
    mam na to 7 dni.
    Nie moja wina , że policjant celowo podsunął mi nieprawdziwe (stare,
    nieaktualne) pouczenie. Odmówiono mi pokazania w ustawie paragrafó na ten temat.

    Ołdak ?