PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, formularz punkt III
    From: " Stokrotka" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zaaresztowali mnie, formularz punkt III
    Date: Sun, 21 Jan 2007 16:46:52 +0000 (UTC)

    (proszę nie brać ze mnie przykładu, bo ja żadnej sprawy
    w Straburgu nie wygrałam i nie jestem prawnikiem,
    nie wiem czy klasyfikacja jest poprawna).

    III.
    OŚWIADCZENIE O DOMNIEMANYCH NARUSZENIACH KONWENCJI
    I/LUB PROTOKÓŁÓW WRAZ Z UZASADNIENIEM

    15.
    1. Więzienie przez policję bez decyzji sądu całkowicie poza
    prawem, sąd na piśmie odmówił decyzji, i nawet na dokumencie
    zatrzymania policja nie chce się do tego przyznać. Dokument
    stwierdza, że wypuszczono mnie w dniu zatrzymania o godzinie
    14:40 - faktycznie więziona byłam prawie dobę dłużej.
    Zatrzymania na ponad dobę dowodzą dokumenty z aresztu,
    data otrzymania dokumentu, przy uwalnianiu mnie na
    komisariacie byli rodzice i brat, w celi w nocy nie byłam
    sama. Artykuł 5 - Prawo do wolności i bezpieczeństwa osobistego.

    2. Nieuzasadnione użycie siły; niczym nie uzasadnione
    przeszukanie; zmuszanie mnie do rozebrania się włącznie z
    bielizną (majtki z podpaską, stanik), którego jedynym celem
    było poniżenie mnie i znęcanie się nade mną; znęcanie się
    nade mną przez straszenie intymnym osobistym przeszukaniem,
    które miało być przeprowadzone przez obleśnego mężczyznę
    (człowiek nieumundurowany, który podał numer); znęcanie się
    nade mną przez całkiem nieuzasadnione wożenie radiowozem;
    znęcanie się nade mną psychiczne lub planowanie zabójstwa
    na terenie prawie pustego sądu wieczorem i później, przez
    policjantów, którzy nie podali numerów i cywila, których to
    ludzi chronią ministrowie Ziobro z Dornem, chronią poprzez
    nie podawanie ich numerów; głodzenie, nie dawanie
    dostatecznej ilości picia, uniemożliwienie skorzystania z
    ubikacji. Artukuł - 17 Zakaz nadużycia praw,
    Artykuł 3 - zakaz tortur (nieludzkie, poniżające traktowanie).

    3. Bezprawne zebranie moich odcisków, zdjęcia i rysopisu.
    Artukuł - 17 Zakaz nadużycia praw.

    4. Zabranie mi i nie oddanie do dziś mojego wniosku o
    skserowanie 2 stron z akt sprawy z odmowną decyzją sędziego;
    zabranie mi wielu rzeczy w trakcie zatrzymania, ale oddanie
    później. Artykuł 1 - Ochrona własności (Protokół dodatkowy do
    konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności).

    5. Brak wolnego dostępu do akt mojej sprawy w sądzie pracy;
    nie otrzymywanie wielu stron akt wcześniej; nie otrzymywanie
    wnioskowanych kopii stron; bardzo długi czas trwania bardzo
    prostego procesu; brak wyznaczenia dotąd terminu następnego
    posiedzenia sądu (ostatnie było 4 maja 2006); odebranie mi
    pełnomocnika z urzędu, brak rzetelnego pełnomocnika z urzędu.
    Artykuł 6 - Prawo do rzetelnego procesu sądowego.

    6. Brak rozpatrzenia odwołań przez sąd wyższej instancji.
    Artykuł 13 - Prawo do skutecznego środka odwoławczego,
    Artykuł 6 - Prawo do rzetelnego procesu sądowego.

    7. Gazetka pornograficzna w areszcie.
    Artykuł 9 - Wolność myśli, sumienia i wyznania.

    8. Zmuszanie do podpisanie nieprawdziwego protokołu przez
    policję i sąd. Artukuł - 17 Zakaz nadużycia praw,