PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa stary na lektora?!? › Re: Za stary na lektora?!?
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Za stary na lektora?!?
    Date: Mon, 1 Dec 2003 15:22:35 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    On Mon, 1 Dec 2003 14:44:16 +0000 (UTC)
    "Paweł " <p...@g...pl> wrote:

    > Czy 35 lat to za dużo jak na lektora? Składałem CV do kilku
    > renomowanych (uchodzących za bardzo dobre) szkół na lektora języka
    > niemieckiego i przez żadną nie zostałem zaproszony nawet na rozmowę.
    > Nie wiem o co chodzi. Jestem po Germanistyce na UW, po stypendium
    > naukowym w Niemczech, napisałem od podstaw autorski plan nauczania
    > niemieckiego w LO i został bardzo dobrze oceniony i przyjęty przez
    > dawniejszy WODN, mam kilkuletnie doświadczenie w nauczaniu w LO i jako
    > lektor, także języka gospodarczego (Wirtschaftsdeutsch). Mam
> [...]

    hm... wiesz, ja na twoim miejscu zadzwonilabym do tych szkol (o ile nie
    minelo zbyt duzo czasu jeszcze) i grzecznie poprosila o wyjasnienie,
    dlaczego twoje CV zostalo odrzucone. nie z pretensjami, nie, wyjasnij na
    pcozatku ze chcesz po prostu wiedziec, co jeszcze musisz nadrobic, zeby
    byc lektorem.

    byc moze nikt ci nie odpowie, ale jesli ktos jednak pofatyguje sie,
    bedziesz mial lepsza informacje od 10 wypowiedzi na tej grupie.

    nic nie tracisz, a mozesz cos pozyskac.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun