PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Za malo czy nie ?

  • 1. Data: 2003-06-25 15:23:24
    Temat: Re: Za malo czy nie ?
    Od: "Daniel" <g...@p...onet.pl>

    > 1000 PLN za wykonanie skryptu php obslugujacego aukcje
    > internetowe (jak Allegro)

    >Dobrze, że dodałeś "jak Allegro", bo jeśli to samo powiedział
    >Ci zlecający, to możesz mu powiedzieć, że albo sobie jaja robi,
    >albo nie wie, jak od środka wyglądają połączenia i relacje
    >między składnikami Allegro. Może z zewnątrz niektórym się to
    >wydaje siermiężne, ale pracy przy takim systemie jest...

    ojjjjjjjj tak... choc jak to mowia, "jaka placa, taka praca", moglbym sie wcale nie
    starac implementujac taki system.....

    >Aukcja aukcji nierówna, ale powiem Ci, że Amerykanie (już
    >nie pamiętam nazwy firmy, może wyszperam gdzieś w moim
    >archiwum) sprzedali jednemu z moich klientów w miarę sprawny
    >system tego typu (do obsługi aukcji), możliwy do zaadaptowania
    >w kilku wersjach językowych, itd. (generalnie dobrze edytowalny)
    >w promocji (30% czy 40% zniżki) za 3.000 PLN. Było to dwa lata
    >temu.
    >Weź pod uwagę, że firma raz napisany produkt może sprzedawać
    >praktycznie hurtowo.

    Dzieki za powyzsze slowa !!!!!!! Napewno mi sie przydadza !!!

    >Słowem: zlecający albo nie wie, ile nad tym jest pracy
    >albo Cię nie ceni albo z góry uznał, że produkt nie będzie
    >wykonany profesjonalnie (ale wątpię, żebyś dał mu powody
    >do takich osądów jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, jeśli
    >w ogóle).

    Napewno nie wie ile jest przy tym pracy, bo jak sam mowi nie mial nigdy do czynienia
    z php......

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 2. Data: 2003-06-26 06:51:52
    Od: "Nowaq" <n...@w...pl>

    Witam!

    > Napewno nie wie ile jest przy tym pracy, bo jak sam mowi nie mial nigdy do
    czynienia z php......

    To nie wrozy nic dobrego... :( Poza tym tu nie chodzi o doswiadczenie z php,
    a bardziej z projektowaniem/programowaniem w ogole...

    A tak w ogole, to jak to sie moze nazywac praca stala, skoro dopuszczaja
    mozliwosc placenia czasem tylko 200PLN/m-c. Przy umowie o prace, czy sie
    stoi, czy sie lezy - placa minimalna sie nalezy ;)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 3. Data: 2003-06-26 10:52:57
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Thu, 26 Jun 2003 08:51:52 +0200, gdy "Nowaq"
    <n...@w...pl> napisał:

> [...]
    >mozliwosc placenia czasem tylko 200PLN/m-c. Przy umowie o prace, czy sie
    >stoi, czy sie lezy - placa minimalna sie nalezy ;)

    Dokładnie.
    Jako o opłacie za utrzymanie (reagowanie na problemy) i dyspozycyjność
    można o czymś takim myśleć, oczywiscie bez siedzenia w biurze.

    pzdr
    Robert