PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Za malo czy nie ? › Re: Za malo czy nie ?
    From: "Daniel" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Za malo czy nie ?
    Date: Wed, 25 Jun 2003 17:23:24 +0200

    > 1000 PLN za wykonanie skryptu php obslugujacego aukcje
    > internetowe (jak Allegro)

    >Dobrze, że dodałeś "jak Allegro", bo jeśli to samo powiedział
    >Ci zlecający, to możesz mu powiedzieć, że albo sobie jaja robi,
    >albo nie wie, jak od środka wyglądają połączenia i relacje
    >między składnikami Allegro. Może z zewnątrz niektórym się to
    >wydaje siermiężne, ale pracy przy takim systemie jest...

    ojjjjjjjj tak... choc jak to mowia, "jaka placa, taka praca", moglbym sie wcale nie
    starac implementujac taki system.....

    >Aukcja aukcji nierówna, ale powiem Ci, że Amerykanie (już
    >nie pamiętam nazwy firmy, może wyszperam gdzieś w moim
    >archiwum) sprzedali jednemu z moich klientów w miarę sprawny
    >system tego typu (do obsługi aukcji), możliwy do zaadaptowania
    >w kilku wersjach językowych, itd. (generalnie dobrze edytowalny)
    >w promocji (30% czy 40% zniżki) za 3.000 PLN. Było to dwa lata
    >temu.
    >Weź pod uwagę, że firma raz napisany produkt może sprzedawać
    >praktycznie hurtowo.

    Dzieki za powyzsze slowa !!!!!!! Napewno mi sie przydadza !!!

    >Słowem: zlecający albo nie wie, ile nad tym jest pracy
    >albo Cię nie ceni albo z góry uznał, że produkt nie będzie
    >wykonany profesjonalnie (ale wątpię, żebyś dał mu powody
    >do takich osądów jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, jeśli
    >w ogóle).

    Napewno nie wie ile jest przy tym pracy, bo jak sam mowi nie mial nigdy do czynienia
    z php......

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj