PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart › Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
  • Data: 2003-06-08 20:32:18
    Temat: Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
    Od: "Jamal" <j...@e...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > potrzebne, dla mnie piwo za trzy zlote
    > to raczej ponizajace, i bałbym sie zeby nie zaczac pic takiego piwa

    Buhahahaha. Nie wiem co w tym jest poniżającego. Pewnie lubisz bajeranckie
    produkty tworzone przez designerów i dokładać za te płytkie "zadowolenie" do
    prawdziwej wartości towaru. Dla mnie właśnie jest to poniżające, że ludzie
    są niewolnikami "super" produktów i marek. Jak chcesz się wyróżnić i
    połechtać tym, że wypijesz droższe piwo niż te za 3 złote, jesteś po prostu
    snobem.