PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS, studenci, DG

  • 1. Data: 2005-04-29 21:13:16
    Temat: ZUS, studenci, DG
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    Znajoma dzisiaj rzuciła z przekonaniem, że rząd planuje *coś*, co pozwoli
    studentom prowadzić DG bez płacenia ZUS-u.

    Zdecydowanie w to nie wierzę (a nawet gdyby planował, to dopóki nie ujrzę
    Dziennika Ustaw), ale dla pewności poprosiłbym jeszcze o wasze dementi (bo
    brzmi oczywiście kusząco). Nie wiadomo, żeby planował, ajt?

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

  • 2. Data: 2005-04-30 05:44:00
    Temat: Re: ZUS, studenci, DG
    Od: "Jacek R. Gruszczynski" <j...@i...pl.bez.tego>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dziennika Ustaw), ale dla pewności poprosiłbym jeszcze o wasze dementi (bo
    > brzmi oczywiście kusząco). Nie wiadomo, żeby planował, ajt?

    planuje - pisala o tym Rzepa. Nie omieszkalem spytac o ten pomysl Zyty
    Gilowskiej podczas Salonu Polityki w Krakowie a ona na to "platorfma jest
    przeciwna tworzeniu uprzywilejowanych enklaw". Tak wiec zobaczymy - jedno
    jest pewne, ida wybory

    pozdr

  • 3. Data: 2005-04-30 08:52:47
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Sat, 30 Apr 2005 07:44:00 +0200, Jacek R. Gruszczynski wrote:

    > planuje - pisala o tym Rzepa.

    Czyli nawet za I czytanie nie wyjdzie. Ale ciekawe, że planują. Którego
    ministra to pomysł?

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

  • 4. Data: 2005-04-30 09:14:36
    Od: "Zenek" <Z...@w...pl>

    Kiełbasa przedwyborcza. Takie jest moje zdanie.

  • 5. Data: 2005-04-30 09:43:25
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    A nie orientujecie sie czy dalej to obowiazuje ze absolwent po studiach otwierajacy
    DG przez pierwszy rok nie placi ZUSow ??

  • 6. Data: 2005-04-30 10:28:57
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 30 kwi 2005 w liście
    [news:427350db$0$27744$f69f905@mamut2.aster.pl] biela
    [e...@w...biela.prv.pl] napisał(a):

    > A nie orientujecie sie czy dalej to obowiazuje ze absolwent po
    > studiach otwierajacy DG przez pierwszy rok nie placi ZUSow ??

    Nigdy tak nie było. Przez ok. pół roku jakiś czas temu była promocja,
    że absolwenci nie musieli płacić ub. emerytalnego i rentowego, czyli
    wtedy ok. 400 zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki