PracaGrupypl.praca.dyskusje › Książeczka zdrowia z sanepidu !

  • 1. Data: 2005-04-29 23:21:37
    Temat: Książeczka zdrowia z sanepidu !
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    Witam serdecznie !!
    Muszę w bardzo szybkim tempie takową nabyć. Wiem, że trzeba iść do Sanepidu,
    zrobić badanie kału, zapłacić im 50 zł i do tego jeszcze badanie od lekarza
    rodzinnego.
    Ale moje pytanie brzmi ile czasu trwa cała impreza i czy można to jakoś
    przyspieszyć ?

    Pozdrawiam, Iza

  • 2. Data: 2005-04-30 08:53:11
    Temat: Re: Książeczka zdrowia z sanepidu !
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    Proszę napiszcie coś !!

  • 3. Data: 2005-04-30 14:12:55
    Od: mancubus <m...@m...pl>

    Iza napisał(a):
    > Proszę napiszcie coś !!

    hmmm wczoraj byl program chyba UWAGA na TVN
    i pokazywali wlasnie jak sie kupuje gotowe ksiazeczki bez badan
    za okolo 50zl :] czas trwania 1-2 minuty hehe

    ja swoja wyrabialem legalnie z badaniami i zajelo to ...az 4 dni :[

    Pozdrawiam
    _________
    Mancubus

  • 4. Data: 2005-04-30 17:57:24
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Iza napisał(a):

> [...]
    > rodzinnego.
    > Ale moje pytanie brzmi ile czasu trwa cała impreza i czy można to jakoś

    Dybot pytał 25.04.2005 godz 00.55
    poczytaj odpowiedzi do niego.

  • 5. Data: 2005-04-30 18:24:12
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Iza; <d4ufqe$23v$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > rodzinnego.
    > Ale moje pytanie brzmi ile czasu trwa cała impreza i czy można to jakoś

    Pisałem kilka dni temu o sytuacji w W-wie. Co do lekarza rodzinnego -
    nie rodzinnego, ale lekarza medycyny pracy, który wydaje zdodę na pracę
    i na oddzielnym druczku "Zaświadczenie lekarskie z badania
    przeprowadzonego do celów sanitarno-epidemiologicznych"

    Flyer

  • 6. Data: 2005-05-01 14:20:42
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    W sumie dowiedziałam się, że można wyrobić w prawie każdej przychodni która
    ma laboratorium :D już w sumie zaczełam załatwiać - ma potrwać jakieś 7 dni
    max :D no i najważniejsze, że tak szybko !! :)
    Pozdrówka !!