PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS przy wlasnej dzialalnosci › Re: ZUS przy wlasnej dzialalnosci
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZUS przy wlasnej dzialalnosci
    Date: Mon, 1 Mar 2004 09:12:51 +0100

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:c1un3v$pit$1@opal.futuro.pl...

    > Jeśli na umowę o pracę podstawa składek wynosi nie mniej niż minimalne
    > wynagrodzenie krajowe (824,00) to przy DG płacisz tylko zdrowotne.

    Akceptacja absurdu :)
    Dopiero czytajac Twoj tekst dotarlo do mnie, ze wszyscy zgadzaja sie jak
    bezwolne cieleta na podwojne placenie za leczenie. Wlasciwe dlaczego tak ma
    byc? Logicznie rzecz biorac, wlasnie opodatkowanie kolejna skladka
    emerytalna poszczegolnych dochodow mialoby wiekszy sens przy oplatach za
    kilka zrodel pracy. Dla optyki zlikwidowano wieksza skladke i niekt sie nie
    pyta, dlaczego wlasciwie musi placic ten mniejszy skladnik. Jeszcze jeden
    argument za tym, ze te oplaty sa wylacznie podatkami niepowiazanymi z celami
    na ktory maja byc.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##