PracaGrupypl.praca.dyskusjeZONK w CV - jak sie zachowac › Re: ZONK w CV - jak sie zachowac
  • From: fabio <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZONK w CV - jak sie zachowac
    Date: Thu, 17 Nov 2005 23:08:05 +0100

    In article <dj128p$21i$1@opal.icpnet.pl>, n...@m...com says...

    > 1) nic nie robic, liczyc na to, ze nie zauwaza
    > 2) wyslac drugiego maila z zamienionym zalacznikiem, liczyc na to, ze
    > wydrukuja nowszego
    > 3) wyslac maila przyznajacego sie do bledu, ale z uwaga, ze jak widac,
    > startuje do samych debesciakow (ew. z poprawiona wersja i zagadka:
    > znajdz 3 roznice ;)

    Powiem tak - jak nikt nie zauwazy, to sie nic nie stanie. Ale jak ktos
    zauwazy, to moze miec rozne opinie na ten temat. Moze stwierdzic, ze w
    danym momencie byles roztrzepany i byc moze takie wpadki zdarzaja Ci sie
    czesciej. Moze tez na to przymknac na to oko.

    Natomiast wiem, ze przyznanie sie do bledu jest pozytywna sprawa. Ale
    pod jednym warunkiem - ze Twoje CV wyglada doskonale i ktos odniosl
    bardzo dobre pierwsze wrazenie na Twoj temat. Profesjonalisci, ktorzy
    potrafia przyznac sie do drobnego bledu, sa lubiani jeszcze bardziej.
    Dzieki temu widac, ze nie sa zadufani w sobie, a sa po prostu ludzmi,
    ktorzy tez popelniaja bledy. Nie ma z kolei nic gorszego niz wieczny
    nieudacznik, ktory ciagle ma problemy, ktory ciagle popelnia bledy,
    ktore wplywaja na prace innych.

    Tak wiec, ja osobiscie bym sie zastanowil, gdybym zobaczyl cos takiego w
    CV. Szczegolnie w sytuacji, gdyby ktos liczyl na to, ze blad pozostanie
    niezauwazony. Zastanowilbym sie glownie nad tym, czy jest to czlowiek
    posiadajacy pewna doze samokrytyzmu, umiejetnosc przyznania sie do
    wlasnych bledow i wyciagniecia wnioskow na przyszlosc. Mialem do
    czynienia z ludzmi, ktorzy za Chiny ludowe nie chcieli sie przyznac do
    popelnionych bledow, a jak zostalo im to pokazane bialo na czarnym, to
    obarczali wina wszystkich innych i wszystko wokol nich. Praca z nimi to
    byla udreka.

    ..:: fabio