PracaGrupypl.praca.dyskusjeZATRUDNIE INFORMATYKA › Re: ZATRUDNIE INFORMATYKA
  • Data: 2003-06-02 11:54:52
    Temat: Re: ZATRUDNIE INFORMATYKA
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. strona zrobiona byle jak, złe kodowanie.
    > Wniosek: firma nie dba o renomę.
    Zly wniosek. Moze nie umie - dlatego szuka ludzi?
    Moj wniosek: uzywasz na newsach polskich literek - jestes oportunista.
    Podoba Ci sie to?

    > A skoro nie dba o renomę to pewnie nie dba o pracowników
    Ciekawy sposob wnioskowania ;-)
    Zaraz dojdziesz do tego, ze prezes to zlodziej...

    > 2. napisane jest, że osoby o odpowiednich kwalifikacjach mają przesłać cv
    > lm. Tylko nigdzie nie jest napisane jakie to mają być kwalifikacje. To że
    > podane są stanowiska, to nie wystarczy.
    Tobie nie wystarczy? Boisz sie sprobowac?

    > 3. a gdzie napisane jest co oferujecie pracownikom?
    A wcale nie musi byc ;-)

    > Wniosek: mi byłoby szkoda tych 30 minut poświęconych na napisanie CV i LM.
    Wniosek: skoro Ci szkoda, to nie zalezy Ci na pracy.

    > Dla mnie to firma krzak.
    Owszem - malo profesjonalne ogloszenie, ale jest to jakas oferta. Jesli tego
    nie rozumiesz, to szkoda slow. Kto zrozumie - bedzie mial prace. Ty nie

    PS. Nie mam i nigdy nie mialem z ta firma nic wspolnego.

    PiotrG