PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZANOSZENIE OFERT DO PRACODAWCY

  • 1. Data: 2003-06-08 14:50:58
    Temat: ZANOSZENIE OFERT DO PRACODAWCY
    Od: " Sławek" <s...@N...gazeta.pl>

    Mam do Was moi mili pytanie.
    Chcę się wybrać do Poznania szukać pracy i zgłaszać się osobiście do firm, w
    których chciałbym zostawić swoje CV i List Motywacyjny. Mam tylko jedno
    pytanie. Czy aplikacje składać bezpośrednio u szefa firmy, czy w Dziale Kadr??
    Jak wejdę do firmy to od razu iść do Dzxiały Kadr, czy pytać się pani
    sekretarki czy mógłbym rozmawiać z szefem w spraawie pracy?? A co zrobić,
    jeśli pani sekretarka mi powie, że obecnie i tak nie zatrudniają??Czy mimo
    tego również zostawić tam swoje dokumenty??
    Pzodrawiam.

  • 2. Data: 2003-06-08 15:29:37
    Temat: Re: ZANOSZENIE OFERT DO PRACODAWCY
    Od: "Andrew" <a...@p...com>

    Witaj

    Wg. mnie zostawiać, aby oszczędzić wydrukować CV ze zdjeciem i zostawiać,
    zostawiać i jeszcze raz zostawiać.

    Pozwodzenia w szukaniu pracy.

    Andrew

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-06-08 16:59:00
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > pytanie. Czy aplikacje składać bezpośrednio u szefa firmy, czy w Dziale Kadr??

    mysle, ze wiele zalezy od tego co to za firma, jak duza firma itd.
    Na pewno uniwersalne rozwiazanie to pytac i _sluchac_ odpowiedzi
    oraz stosowac sie do nich _bez dyskusji_.
    Jesli powiedza Ci, ze nie szukaja, i nie chce CV, a Ty sie uprzesz
    i zostawisz, to mozesz byc na 100% pewny, ze Twoje papiery trafia do kosza
    szybciej, niz Ty dojdziesz do drzwi.

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2003-06-08 17:15:54
    Od: "Andrew" <a...@p...com>

    no nie do końca tak jest, ale jak cZujesz ze tak moze sie stac to wysjij
    poczta, wtedy dotrze do adresata.
    np. kierownik dzialu marketingu czy jakis inny dzial, moze trafisz na
    kierownika który wie wiecej od sekretarki, moze ktos rezygnuje z peacy lub
    idzie na urlop macierzyński lub ........... odpoda od sciany.
    hej