PracaGrupypl.praca.dyskusjeZANOSZENIE OFERT DO PRACODAWCY › Re: ZANOSZENIE OFERT DO PRACODAWCY
    From: "Andrew" <a...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZANOSZENIE OFERT DO PRACODAWCY
    Date: Sun, 8 Jun 2003 19:15:54 +0200

    no nie do końca tak jest, ale jak cZujesz ze tak moze sie stac to wysjij
    poczta, wtedy dotrze do adresata.
    np. kierownik dzialu marketingu czy jakis inny dzial, moze trafisz na
    kierownika który wie wiecej od sekretarki, moze ktos rezygnuje z peacy lub
    idzie na urlop macierzyński lub ........... odpoda od sciany.
    hej

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Kadr??