PracaGrupypl.praca.dyskusjeZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY › Re: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY
  • Data: 2002-09-23 14:03:46
    Temat: Re: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > może pytanie postawiłem nie precyzyjnie jaki jest prógb opłacalności np.
    > chce tam mieszkać wziąść kredyt na jaką chałupę itp.
    >
    > ale ok. czekamy co powiedzą inni

    Napisz moze kolego w miare precyzyjnie cos o sobie, a wtedy doczekasz sie
    odpowiedzi uwzgledniajacych Twoje realia.
    Nie piszesz ani w jakim zawodzie, ani z jakim wyksztalceniem, ani czy masz
    prace i zmieniasz czy tez jestes od 2 lat bezrobotny. jaka jest sytuacja
    rodzinna, czy druga polowka ma prace czy nie, a jesli ma to czy w Wa-wie tez ma
    zagwarantowana czy tez przez przenosiny zostanie bezrobotna.
    taka gre w 20 pytan zrobiles i dziwisz sie, ze otrzymujesz pasujace do pytania
    odpowiedzi.
    Przejzyj archiwum grupy, to zorientujesz sie jak ludzie precyzyjnie zadaja
    pytania i jakie wtedy sa udzielane odpowiedzi.
    piszesz o planowanym kredycie...Czyli Twoje zarobki oprocz potrzeb bytowych
    powinny uwzgledniac mozliwosc splaty rat...itd

    Pozdrawiam
    Krzysztof