PracaGrupypl.praca.dyskusjeZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY › Re: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY
  • Data: 2002-09-24 06:22:36
    Temat: Re: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY
    Od: "w" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kolega widzę strasznie niecierpliwy i popędliwy
    zadając pytanie w takiej postaci spodziwalem sie takich własnie odpowiedzi
    nnie musze sie chyba uzewnętrzniać i ściśle sie trzymać schematu bo taki sie
    komus podoba

    a tak propo już ktoś enty z rzędu pi iiiiii za moje pyatania
    ludzie wyluzujcie się i traktuje obyczaje troche luxniej nic piiiiiii nie
    mogę napisać bo zaraz jakiś mądrzach piiiiii do treści że to to nie, a to to
    popraw a tu cos wytnij tam sprecyzuj

    gdzie wy zyjecie jacys sztywni czy sflustrowani
    o co chodzi
    w.
    ps dziekuje wszystkim za odpowiedzi