PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ cyklu...[ ogłoszenie: Do hurtowni 400 zł tygodniowo. W-wa ] ktoś może coś wie. › Re: Z cyklu...[ ogłoszenie: Do hurtowni 400 zł tygodniowo. W-wa ] ktoś może coś wie.
    From: "Wielki Kot" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Z cyklu...[ ogłoszenie: Do hurtowni 400 zł tygodniowo. W-wa ] ktoś
    może coś wie.
    Date: Fri, 25 Mar 2005 09:35:32 +0100

    Użytkownik "MatrixFan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5fY%d.9354$zY6.3254@news.chello.at...
    > Witam grupowiczów.
    > Spotkałem się właśnie z takim ogłoszeniem. Według mnie to lipa ale
    poszedłem
    > na spotkanie i niby mam przyjść na dzień próby. Owy dzień próby ma odbyć
    się
    > w hurtowni w której trzeba coś robić. Próbny pracownik ma w ten sposób
    > sprawdzić się na jakimś tam stanowisku.
    > Zastanawia mnie fakt czy ktoś już się z tym spotkał i czy potwierdza to
    moje
    > obawy, iż pracownik próbny odwali dzień roboczy po czym usłyszy, iż
    niestety
> [...]

    Oczywiście jeżeli jesteś w stanie udowodnić, że przepracowałeś ten jeden
    dzień ro możesz iść s=d Sądu i zażądać wypłaty wynagrodzenia za wykonaną
    pracę, tylko... że czasami nie warta skórj=ka za wyprawkę, bo odszkodowanie
    będzie w przypadku 1 dnia tak niskie, a sprawa może się ciągnąć tak długo,
    że więcej będą cię kosztowały bilety na dojazd do sądu oraz stracony czas
    niż kwota ewentualnego odszkodowania,

    Nawiassem mówiąc jest to bardzo wredny ale ostatnio modny sposób stosowanych
    przez pracodawców-chieny na wykonanie określonej pracy (np gruntowne
    sprżątanie magazynu czy też terenu ) bez konieczności ponoszenia
    jakichkolwiek kosztów.

    Wredne to ale (niestety prawdziwee)

    pzdr

    Kot