PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ cyklu...[ ogłoszenie: Do hurtowni 400 zł tygodniowo. W-wa ] ktoś może coś wie. › Re: Z cyklu...[ ogłoszenie: Do hurtowni 400 zł tygodniowo. W-wa ] ktoś może coś wie.
  • Data: 2005-03-26 12:55:09
    Temat: Re: Z cyklu...[ ogłoszenie: Do hurtowni 400 zł tygodniowo. W-wa ] ktoś może coś wie.
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości
    news:d236vo$c5h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No i wtedy, 2005-03-25 09:35, *Wielki Kot* w te oto słowa się odzywa:
    > [ciach]
    >
    > przeciez moze isc do pipu. po co od razu do sadu?

    PIP nic tu nie ma do rzeczy, bo nie bylo podpisanej zadnej umowy. PIP
    wkracza tam, gdzie _sa_ umowy o prace.
    Jesli ktos proponuje dzien probny _pracy_ na czarno, to mozna od razu sobie
    odpuscic, bo gdyby mial uczciwe zamiary, podpisalby umowe np. zlecenie na 1
    dzien. Jest to mozliwe i w normalnych firmach praktykowane, gdy wystepuje
    koniecznosc zatrudnienia kogos na taki krotki czas. "Konkursowe" wykonanie
    jakichs zadan w ramach rekrutacji mozna zlecac wtedy, jesli efekt wykonania
    zadania nie bedzie bezposrednio wykorzystywany przez firme w jej zarobkowej
    dzialalnosci. Nie wiem, czy dokladnie takie jest brzmienie przepisow, ale na
    pewno takie jest powszechne rozumienie etyki rekrutacyjnej wsrod
    nie-naciagaczy.

    I.